Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Bedankt rijkswaterstaat

03 apr 2009 8:31

:drive: ik op de A15 linkerbaan om 15.30 met de bedrijfsferrai(ducatobus) op de linkerbaan ±120km/h was net een rits vrachtwagens aan het inhalen... begint ineens de achterkant licht te schudden.... ik dacht gelijk aan een lekke achterband op dat zelfde moment kwam er een hoop herrie vanachteren ik kijk in de linkerspiegel en op dat moment zie ik echt het loopvlak van de linkerband mijn bussie inhalen :shock: .De vrachtwagen achter mij zag dit en hield gelijk in waardoor ik netjes alslingerend voor hem langs kon naar de vluchtstrook :cheers: en parkeerde de BF ruim met de rechterwielen in het gras :lol:
Daar ik de situatie te gevaarlijk vond en niet uit mijn broek gereden wilden worden ff 112 gebeld die daarop een rijkswaterstaat regelaar stuurde :thumleft:
in de 20 minuten dat ik MET oranje hesje stond te wachten op Joep heb ik 2vrachtwagens gezien die ruim met de wielen over de vluchtstrook reden :bang: op ± 100mter voor waar ik stond met de BF. :twisted:
Afijn Joep stopte en plaatste gelijk pilonnen ruim voor de BF en overlegde wat te doen. Hij bestelde gelijk een takelwagen OP KOSTEN VAN RW :thumright: waarna ik vlak voor Deil naar een rustplaats-tankstation werd gebracht waar ik de band kon verwisselen. :lol:
Bij het afscheid nemen van joep kreeg ik van Joep een sleutelhanger van een beertje met een hesje van rijkswaterstaat met de opmerking ......hier omdat je een leven gered hebt en vertelde daarbij dat afgelopen weekend op de A20 iemand uit zijn broek gereden was :cry: RW :salut: :salut:

Gelijk daarna door naar onze garage met de "serieuse"vraag of het nog mogelijk was of er ff een prop ingeschoten kon worden ..... hilarische was zeker zijn smoel waarna een bulderende lach kwam :mrgreen: om 18.30 was ik weer veilig thuis :ba:

Ps)BF is in perfecte staat en geen lading :ass:

Re: Bedankt rijkswaterstaat

03 apr 2009 8:54

heb ooit met de beemer een klapband gehad op de A2 vlak voor Amsterdam (net voorbij Amstelborgh). Stond op de vluchtstrook in de bocht de A10 ri Oost op om het rechterachterwiel te vervangen (in de ochtendspits in mijn pak :cry: ). Auto is uiteindelijk door een vrachtwagen van zijn krik gedrukt. Truck kwam half op de rechterbaan, half op de vluchtstrook de bocht doorzeilen, zag mijn auto en miste hem op een haar. Door de luchtverplaatsing drukte hij de beemer van de krik en moest ik achteruit de berm in duiken voor mijn leven. :|

@ Rodger - geluk gehad. RWS goed opgelost. En een gratis sleutelhanger :? Jippie. :wink:

03 apr 2009 9:21

horn schreef:Door de luchtverplaatsing drukte hij de beemer van de krik en moest ik achteruit de berm in duiken voor mijn leven. :|

:shock: Ook lekker dat...

Goed geregeld Rodger that!

03 apr 2009 9:26

MS964 schreef: :shock: Ook lekker dat...

Gelukkig was het een BMW ;). :^:

Goed gereageerd, zowel door Eric als door Joep (en iedereen die daar tussen zat)! :thumleft:

03 apr 2009 10:44

:thumleft: ....

03 apr 2009 18:19

Dat is nog eens netjes! Super geregeld hoor 8)

03 apr 2009 19:16

Goed en netjes opgelost door RW..... de taken voor RW worden steeds meer en hoop dat de services net zo blijft! Hun zijn uiteindelijk de wegbeheerders..

03 apr 2009 19:29

Dus jij hebt kunnen genieten van het mooie weer eric :wink:

03 apr 2009 22:00

:thumright: toppie geregeld, ik vind trouwens toch dat de RW tegenwoordig heel goed bezig is :salut:

03 apr 2009 23:25

Ze moeten nog uitkijken. RWS langzamerhand beter dan de ANWB :mrgreen:
Inderdaad top geregeld door RWS :thumleft:
En paere 964 heeft gelijk. Er word tegenwoordig heel alert op pech en ongeval leed gereageerd door RWS.
Plaats een reactie