Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

"even" een deur openen

02 mei 2009 23:14

http://www.yourfilehost.com/media.php?c ... ns_car.flv :shock: :pale:

Oostblok broeders.............

Re: "even" een deur openen

02 mei 2009 23:17

filmpjes topic?

Verder vraag ik me af of eea echt waar is. Niet te checken zo op een filmpje. En ín een auto komen lijkt me niet het moeilijkste. Je kan altijd nog een steen door de ruit lazeren. Maar het ziet er wel bijzonder uit. Dat dan weer wel... :wink:

03 mei 2009 0:13

Ziet er naar uit dat het aardig in scene is gezet.
Als je eens goed kijkt hoe een deurslot werkt snap je dat dit niet kan.
De laatste vind ik wel de mooiste. Een ouderwets mechanisch slot dat met een soort teaser ineens electronisch gekraakt wordt :scratch:

03 mei 2009 0:18

Het werkt!!! Heb het zojuist thuis geprobeerd met mijn Boretti. Toen ik de ontstekingsknop ingedrukt hield vonkte het gasfornuis en gingen in de hele straat de auto's open... Oja, én de sluiting van de bh van mijn buurmeisje. Top tip :thumleft: :mrgreen:

03 mei 2009 0:21

Misschien dat je ook eens met een wc ontstopper langs de kluis van de bank kan gaan Horn :idea:
Ik neem 'm voortaan samen met mijn pinpas en boretti mee naar de bank :lol:

03 mei 2009 9:14

Gelukkig rij ik geen skoda :mrgreen: maar het lijkt mij een beetje sterk allemaal. Het gaat ze te makkelijk :evil:

03 mei 2009 10:17

Geloof me maar dat het kan. Heb jaren lang internationaal gereden en er is meerdere malen bij mij ingebroken ook heb ik ze wel eens betrapt. De klo :evil: en zijn echt vliegensvlug.

03 mei 2009 19:38

die van die ontstopper kon ik al,

mijn vader heeft ooit gezien hoe iemand van een bergings bedrijf die truc hanteerde,
maar toen was het een tennisbal met gaatje wat hij op het slot plaatste en toen erop sloeg
en open was de mercedes

03 mei 2009 19:54

Inderdaad werken 'n hoop centralevergrendelingssystemen op vacuum :|

03 mei 2009 20:07

beetje simpel toch :?

03 mei 2009 21:12

Het ziet er wel heel erg simpel uit :scratch:
Plaats een reactie