Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

NIEUWE POLITIE-VIDEOCAMERA'S

22 jul 2009 18:26

Ik was bij een transportbedrijf aan het "werk" :mrgreen: En daar werd deze waarschuwing rondgedeeld :shock:

Op de A2 zijn ze nog niet aanwezig :ba:vandaag gecontroleerd Dit zal op al deze locaties geplaatst worden :?:

Iemand hier over al gehoord :? mocht het wel zo zijn zullen ze een niet zo lang leven beschoren zijnAfbeelding

Re: NIEUWE POLITIE-VIDEOCAMERA'S

22 jul 2009 18:31

Dit krijg ik al 4 jaar als mailtje op al mijn emeeladressen...

22 jul 2009 18:31

de eerste keer dat ik die zag, kreeg ik hem nog over de telex... :shock:

mega oude hoax met foto's uit het buitenland. zie spoorlijn :idea:

22 jul 2009 18:33

Werk jij nog met een telex dan...... :mrgreen: Ik heb van deze cameras nog nooit hehoord :?:

22 jul 2009 18:39

Toen wel ja. Nu allang niet meer. Ik heb deze hoax in diverse vormen over de fax en per mail ontvangen de laatste 10 jaar. Bullshit en gewoon verder scheuren... :lol: zie mijn link hierboven... :idea:

22 jul 2009 18:43

De eerste versie daarvan is nog in steen gebeiteld. En toen was het ook al onzin...

22 jul 2009 18:43

verwijder dit topic maar :oops:

22 jul 2009 18:44

horn schreef:de eerste keer dat ik die zag, kreeg ik hem nog over de telex...

Kreeg jij hem toen pas? :shock:

22 jul 2009 18:46

Overigens, in de eerste versies liep de A27 nog langs Eindhoven oid. Het is dus wel een verbeterde versie. Overigens staat mij bij dat ik jaren geleden als constateerde dat de snelwegenlijst wat "logischer" was opgebouwd.

22 jul 2009 18:51

Ook in dit theater al eerder.

22 jul 2009 18:53

Devils son schreef:Overigens, in de eerste versies liep de A27 nog langs Eindhoven oid.

ikzelf die in een oude post van mezelf schreef:Als je de lijst goed doorleest, dan is het al snel duidelijk dat deze nep is, want een B35 of B38 weg bestaat helemaal niet. Daarnaast ligt Didam aan de A18 en niet aan de A76. Velperbroek is een knooppunt bij Arnhem (A12) en ligt dus totaal ergens anders dan bij de Afsluitdijk. Het industrieterrein Lage Weide ligt ook aan de A12 en wel bij Utrecht in plaats van aan de A20 bij Rotterdam.

:salut:

22 jul 2009 18:56

Die foto`s zijn toch uit Zwitserland of Oostenrijk afkomstig ?

22 jul 2009 19:27

Ik heb ook al vaker 'zulke' fotos gezien met de bij behoorende waarschuwingen :mrgreen: Maar top op heden nog niets ontvangen van de plekken waar ik te harden reed waar die dingen zouden staan...... :mrgreen:

22 jul 2009 19:28

zwitserland - klik op mijn bovenstaande link (3e post in dit topic) en lees waarvandaan plus de productpresentatie :wink:
Plaats een reactie