Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Papa geworden

12 aug 2009 9:36

Hey all,

het actief zoeken naar een 997 Carrera S is even op een lager pitje te komen staan,

ik ben afgelopen zaterdag vader geworden van een 2e dochtertje, Demiyah

Papa is nu van hot en her aan het rennen om poepluiers te wisselen,de oudste (Naomi) aandacht te geven/voeden/verschonen, kruiken te verversen, de was te doen etcetcetce

Neemt niet weg dat ik bij Porsche Zentrum Aachen iets leuks heb zien staan...

Ernaartoe rijden (evenals Twente) zal op dit moment even moeilijk gaan, maar de zin om er een aan te schaffen wordt des te groter (al beleef ik op dit moment natuurlijk heel veel plezier aan het kleintje)

Re: Papa geworden

12 aug 2009 9:37

gefeliciteerd, en veel geluk met de nieuwe aanwinst. :wink:

12 aug 2009 9:37

Gefeliciteerd! Twee dochters, helemaal goed!

12 aug 2009 9:43

Van harte gefeliciteerd met je dochter, veel geluk en plezier met elkaar.
Afbeelding

12 aug 2009 9:48

Sigrid schreef:Van harte gefeliciteerd met je dochter, veel geluk en plezier met elkaar.
Afbeelding

thanx allemaal enne Sigrid..is dit een hint?hahahaha

12 aug 2009 9:53

Gefeliciteerd.
Misschien is een KJN een betere optie? :mrgreen:

12 aug 2009 9:55

nee,geen hint(vreselijk gewoon die kleur), maar eens wat anders dan beschuit met rose muisjes :wink:

12 aug 2009 10:17

RS-R schreef:Gefeliciteerd.
Misschien is een KJN een betere optie? :mrgreen:

haha dat dilemma hebben we al gehad, sinds afg oktober is het een Q7 geworden voor de ruimte......*diepe zucht*

12 aug 2009 10:36

gefeliciteerd,

robert

12 aug 2009 10:47

Gefeliciteerd, twee dochters, mooi. Binnenkort nog een vrouwelijk gezinslid erbij?

12 aug 2009 10:49

Robert, gefeliciteerd met jullie dochter (en zusje!)! :cheers:

Misschien maar een Panamera kopen?

12 aug 2009 11:16

thanx allemaal, ook voor de goedbedoelde adviezen (Cayenne, Panamera) maar als ik eenmaal aan een porsche begin, wil ik geen concessies doen aan de driving-fun.
Voor de ruimte hebben we al een Q7 dus daar hoeven we het niet voor te doen.....
Wil juist mijn crossover tussen snelheid en praktisch(S4 avant V8) gaan opgeven voor een 997:P

12 aug 2009 13:18

Gefeliciteerd!

12 aug 2009 16:37

Gefeliciteerd! De 8e van de 8e is een hele mooie geboortedatum :ba:

12 aug 2009 17:52

Zijn ook nog bijpassende stoeltjes voor te verkrijgen. :mrgreen:

Afbeelding

12 aug 2009 20:40

Gefeliciteerd met de kleine!
Hopelijk geeft moeders borstvoeding...? Houd je iig. nog een beetje tijd over om te zoeken op het web.... :mrgreen:
(Hoe zou ik dat toch weten...)

12 aug 2009 22:54

Van harte :cheers:

13 aug 2009 2:46

Gefeliciteerd...

ik ben binnen 2 weken aan de beurt :mrgreen:

13 aug 2009 9:06

GhostRider schreef:Gefeliciteerd met de kleine!
Hopelijk geeft moeders borstvoeding...? Houd je iig. nog een beetje tijd over om te zoeken op het web.... :mrgreen:
(Hoe zou ik dat toch weten...)

Kijk! Jij begrijpt het! hehehehe

13 aug 2009 9:06

mr.burns993 schreef:Gefeliciteerd...

ik ben binnen 2 weken aan de beurt :mrgreen:

veel succes met de laatste loodjes!

13 aug 2009 9:08

gast schreef:Gefeliciteerd ( en sterkte) :arrow: dochter(s) ...... (zucht, steun, kerm) Het zijn vrouwen in de dop :idea:

:mrgreen:

ja....ik zie niet echt uit naar hun puberteit en vriendjes waar ze mee thuis komen. Daarom ben ik nu al bezig met het graven van een kelder waar ze dan tussen hun 14e en 30e mogen wonen, als ze 30 zijn mogen ze van mij uit en dan brengt en haalt pa ze wel van de disco hahahahaha

13 aug 2009 10:10

:ba: Van harte gefeliciteerd met de kleine. :ba: Je bent nu als man wel ernstig in de minderheid. Dat belooft wat voor later.

13 aug 2009 12:12

roberttt schreef: ja....ik zie niet echt uit naar hun puberteit en vriendjes waar ze mee thuis komen. Daarom ben ik nu al bezig met het graven van een kelder waar ze dan tussen hun 14e en 30e mogen wonen, als ze 30 zijn mogen ze van mij uit en dan brengt en haalt pa ze wel van de disco hahahahaha

Have you been reading 'Fritzl's Guide to Basement Building' :wink: :|

Congrats with the new addition to your family :D

Afbeelding

13 aug 2009 14:16

BTRIII schreef:
roberttt schreef: ja....ik zie niet echt uit naar hun puberteit en vriendjes waar ze mee thuis komen. Daarom ben ik nu al bezig met het graven van een kelder waar ze dan tussen hun 14e en 30e mogen wonen, als ze 30 zijn mogen ze van mij uit en dan brengt en haalt pa ze wel van de disco hahahahaha

Have you been reading 'Fritzl's Guide to Basement Building' :wink: :|

hahaha toen ik het postte dacht ik al dat het reacties teweeg zou brengen hahaha

13 aug 2009 14:16

Ewout schreef::ba: Van harte gefeliciteerd met de kleine. :ba: Je bent nu als man wel ernstig in de minderheid. Dat belooft wat voor later.

I know...maar ehmm...later??? Ik merk het nu ook al!
Plaats een reactie