Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Audi R8 Spider onthuld

10 sep 2009 20:46

amsterdam - Hij had nog tot volgende week dinsdag geheim moeten blijven, maar nu al zijn er her en der foto's opgedoken van nieuwe Audi R8 Spider, die op de IAA van Frankfurt zal worden onthuldOfficieus is in dit geval ook officieel, want het gaat klip en klaar om foto's die vanuit Audi-huize gedistribueerd worden. De open R8 is er in volle glorie op te bewonderen, zowel van voren, opzij als op een tweetal achteraanzichten.

Volgende week zal er ongetwijfeld meer informatie over de R8 Spider naar buiten worden gebracht, maar de auto krijgt in ieder geval een gewone cabriokap en geen 'harde' kap. Hij zal alleen met 525 pk sterke V10-motor leverbaar worden, zo verklapte een Audi-ingenieur al tijdens de intro van de A5 Sportback

deze komt ook als ik vanavond de staatsloterij win

Re: Audi R8 Spider onthuld

10 sep 2009 20:48

Inloggen op Porsche Forum.... Hee? Wat is dit? ... verkeerd.... uitloggen... inloggen...

Hmmm... helpt niet... :roll:

10 sep 2009 20:48

:mrgreen:

10 sep 2009 22:23

Afbeelding

10 sep 2009 22:34

gast schreef:Tjees man.....................Zal ik ook de nieuwste electrische snorfiets van Sparta maar gaan posten :bang:

:ba: :thumleft:

10 sep 2009 22:47

De Citroën Revolte wordt ook op de IAA onthuld :lol: :wink:

10 sep 2009 22:49

lydia ,heb je daar wat meer info over ?

10 sep 2009 23:58

dit hok bedoel je :mrgreen: :

AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

maar die had ik al gepost bij het topic van amandus films en dvd,s ofzo bij topic iron man2 deze pic toen:

Afbeelding tony stark alias iron man z,n bakkie in deel 2 8)

latahhhhhhhhhhhhh

11 sep 2009 9:50

gast schreef:Eerst al die taxi post en nu audi :scratch: Moet nie gekker worden hoor.

Zolang het gaat om auto's die voor het gewone volk een concurrent van Porsche zijn vind ik het wel interessant om dit soort zaken te weten (wij weten wel beter als ervaringsdeskundigen).

11 sep 2009 18:09

Ik vind deze post :thumleft: Het staat in het 'niet porsche deel' ....... of ik hem/haar mooi vind is iets anders :mrgreen:

Moet eerlijk zeggen dat ik de auto mooi vind in beide combinaties, zowel coupe als cabrio (op foto).... alleen is het geen porsche en dat is mijn smaak.... audi vergeleken is dan weer zo normaal :mrgreen:

11 sep 2009 18:25

une derriere horrible, mes amis.

11 sep 2009 19:00

En nu in het Nederlands :| :| ..........

11 sep 2009 19:01

Zoveel mensen, zoveel meningen...

Ik vind dat kontje nou net heel erg mooi! Mooier dan van de coupé. En het silhouet van deze auto vind ik ook mooier dan van de coupé (mede omdat ik die 'blades' niet mooi vind bij de coupé)...

11 sep 2009 19:09

ik vind het japans-amerikaans.

11 sep 2009 21:19

Geen lelijke auto, maar ik geef de voorkeur aan de gesloten versie. Wel een erg fraaie kleur op die persfoto's.
Plaats een reactie