Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
09 jul 2010 13:15
Staat Nederland na 32 jaar weer eens in de finale van een WK, is het voor sommigen nog niet goed genoeg
09 jul 2010 13:46
Staan we in de finale? Zo he! Dat is goed!
Zeker geschikt! En dan alleen maar een camera op zijn kop zetten tijdens de wedstrijd.
09 jul 2010 17:31
Met Gijp kun je lol maken en hij heeft zeker verstand van voetbal, maar nee...
09 jul 2010 17:37
Je kunt altijd lachen met van der Gijp en verstand van voetbal heeft hij ook nog wel, maar bondscoach......laat me niet lachen, geen voetballer die hem serieus neemt in die functie, ze lopen allemaal over hem heen.
09 jul 2010 17:42
HAAHHA, DIE GAST!
"kweenie of jij breedbeeld thuis hebt, maar bij mij thuis hangen zn oren buiten beeld.
Word wel lachen op een bonds-persconferentie.
09 jul 2010 17:58
Wat een gehannes, leve Bert, we spelen de finale is dat niet mooi
10 jul 2010 17:27
JMS schreef:Wat een gehannes, leve Bert, we spelen de finale is dat niet mooi

ehm... gehannes???, alsof Bert blijft na dit WK... vooruitdenken heet zoiets, maar Van der Gijp als BC...neuh
12 jul 2010 8:48
De heer Van Marwijk heeft het goed gedaan. Hoop niet dat hij weggaat. Oranje is overwegend een jong team wat nog wel een paar jaar mee kan (tot het EK). Langzaamaan verjongen, niet routiniers koste wat kost vast willen houden, maar gebruiken om een nieuwe lichting op te leiden.
12 jul 2010 8:56
Vond de wissels die Bertje toepaste tijdens dit WK nou niet echt de beste keuzes...
12 jul 2010 9:03
meer de wissel die hij niet deed , hij had Van prutsie tegen zichtzelf moeten beschermen .voor de rest mogen we gewoon trots zijn , ik ga toch met oranje shirt naar La France
13 jul 2010 18:58
+ 1

3 x 2de is ook zo slecht nog niet voor zo een klein landje

En 1 maal Europees kampioen zou ik nog bijna vergeten