Ben net weer terug van vakantie. Bedankt voor de tips allemaal!
Uiteindelijk heb ik voor de duurste optie(watertaxi) gekozen, maar gelukkig kon ik die delen met nog 2 andere gezinnen zodat het uiteindelijk wel meeviel. De beste man vroeg of we Venetie al eerder gezien hadden, ik dus niet, dus kregen we meteen de gondel-tour erbij omdat we toch niet echt haast hadden. Meteen een rondleiding door de kleinere grachtjes met een superdeluxe watertaxi(het leek wel een maserati van binnen)
De vaart van het Hilton naar de Cruisterminal en van de Cruisterminal terug naar de airport ook met deze man gedaan en kregen een flinke korting als dank voor het vertrouwen in hem.
We hadden ook de waterbus kunnen nemen, maar met 3 koffers, 2 bugaboo's was dat niet echt ideaal. Ook de gewone bus was een optie vanaf de cruiseterminal, maar ik zag die rij van een paar honderd meter en was toen erg blij dat ik de watertaxi al had gereserveerd.
Heb in die ene dag niet veel van Venetie gezien, San MArcoplein en omgeving wel afgestruind, een gigantische regenbui van een uur meegemaakt toen we daar waren en helemaal fantastisch gegeten bij
Linea d' Ombre(
http://www.ristorantelineadombra.com/in ... guage.html voor degenen die er ooit heen zouden willen) Leuke lounge achtige en trendy setting, heel erg persoonlijke bediening, prosecco, huisgemaakte pasta met spider-crab, hele gebakken zeebaars in zoutkorst en een lekkere limoncetta en espresso apres.
superleuke cruise gehad, in 1 week meer gefeest en gedronken dan ik het afgelopen jaar bij elkaar heb gedaan en ego gestreeld omdat iedereen dacht dat ik nog 21 was woehoeeee