24 aug 2010 9:30
24 aug 2010 14:43
24 aug 2010 14:54
24 aug 2010 15:15
24 aug 2010 15:28
24 aug 2010 15:46
24 aug 2010 16:15
Marco schreef:ik loop al jaren vooruit op deze wetgeving
24 aug 2010 16:46
GroenLinks wil snel nieuwe tram- en lightrailverbindingen ontwikkelen. Concrete plannen worden uitgevoerd en er wordt geïnvesteerd in capaciteitsverhoging van het spoor. Het vervoer per trein krijgt een forse impuls: extra treincapaciteit, inhaalsporen, betere stations en beter onderhoud van spoor en treinen. De trajecten waar treinen in hoge frequentie gaan rijden, worden verlengd tot buiten de Randstad. Wat GroenLinks betreft start Nederland een tramoffensief. In grootstedelijke regio’s gaan regionale treinen, metro, sneltram en snelbus een samenhangend net van metrokwaliteit vormen. Wacht- en overstaptijden worden korter. Reisinformatie is integraal en actueel. Daarnaast moet de trein toegankelijker worden gemaakt voor bijvoorbeeld gehandicapten.
GroenLinks wil investeren in goed, comfortabel en betrouwbaar openbaar vervoer. Dat betekent investeren in de exploitatie van het openbaar vervoer. Bestaand materieel en infrastructuur worden beter benut, de werkgelegenheid neemt toe en de automobiliteit daalt.
24 aug 2010 16:49
24 aug 2010 16:50
24 aug 2010 16:53
24 aug 2010 17:05
MS964 schreef:Televaag.nl
24 aug 2010 17:11
24 aug 2010 17:12
24 aug 2010 17:26
24 aug 2010 17:28
24 aug 2010 17:40
24 aug 2010 18:40
24 aug 2010 19:26
24 aug 2010 19:35
erwin996 schreef:De mensen die sneller gaan rijden, zijn de snelheidsliefhebbers, die rijden sowieso oplettender.
24 aug 2010 19:36
24 aug 2010 20:03
24 aug 2010 20:08
24 aug 2010 20:32