Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Garagebedrijf rijdt Corvette total loss

11 okt 2010 18:48

Bizar verhaal:

Corvette total loss, eigenaar de dupe.

Re: Garagebedrijf rijdt Corvette total loss

11 okt 2010 18:54

auw.. het verhaal is begrijp ik al van autoweek afgehaald (alleen nog wat foto's), er staan alleen nog wat beknopte stukken van TS (lijkt me ook beter in geval van een eventuele rechtszaak overigens).. Maar lijkt me wel behoorlijk pijnlijk als je zo je bakje terugkrijgt.. :(

11 okt 2010 19:05

Roof-recall was niet voor niets:
kennelijk sloot het dak niet helemaal meer, zoals ik het zie op de foto's :ass:

11 okt 2010 19:31

Schandalig gewoon (uitgaande van het verhaal op de autoweek site)

Ik hoop dat dit autobedrijf nog jarenlang last blijft houden van de imagoschade die nu ontstaat :ass: :ass: :ass:

11 okt 2010 19:32

Zie het als een kans, kan je eindelijk een porsche kopen van het verzekeringsgeld :twisted:

Bizar verhaal! Belachelijk dat er blijkbaar met je auto wordt geraced, als je als eigenaar van het betreffende bedrijf zo stoer bent om dit te doen moet je ook zo stoer zijn gewoon een nieuwe te leveren en het gat tussen de dekking en de inkoop is dan de prijs die je moet betalen voor dit avontuur.

11 okt 2010 19:50

De uitgebreide versie staat nog wel ophet corvette forum en geenstijl maakt er inmiddels ook melding van.

Uit alle info kon ik opmaken dat het verhaal vrijdag gebeurt is en heeft hij daarom nog niks van z'n advocaat gehoord heeft maar alvast wel alles online gepubliceerd heeft. Vind het voorlopig een vrij sterk en eenzijdig verhaal maar het wordt ongetwijfeld vervolgt.

11 okt 2010 19:51

Nou zullen we de discussie dan maar op Geenstijl cq het Corvetteforum houden?

11 okt 2010 20:04

Ach, was een puur functionele rit. Pas bij 128 km/u op een hobbelige weg doet zich het euvel voor waarvoor de fabrieksreparatie nodig was, dus dat ga je niet gewoon overdag testen en al helemaal niet als je nuchter bent.
Je laat zoiets ook niet aan je personeel over en bovendien hoef je met een corvette geneens een boom te raken om de onderdelen te verliezen/vervormen zoals getoond. :twisted:

Wat een kl*te bedrijf, als het waar is. :evil:

11 okt 2010 20:09

Een modificatie aan een schuifdak i.c.m. een ongeluk om half 7 's morgen: ik vind het verdacht :mrgreen:

11 okt 2010 20:12

Dit "nieuws" staat inmiddels al als derde hit op Google - en menig ander auto-fora :!:

Om te voorkomen dat het Porscheforum als 1 van de (eerste) hits op Google komt t.a.v. `n Corvette crash, gooi ik dit topic op slot ...

Afbeelding

... lezen kunnen jullie het hier dus nog (even) wel :arrow: voor commentaar kunnen jullie terecht op de andere fora :wink:

UPDATE: de storm in het glas water is gaan liggen :thumleft:
Vanmiddag heb ik een goed en zeer pittig gesprek gehad met de heer Andy Koenen van Koenen,s autobedrijf.
Zoals ik al eerder aangegeven heb, begreep ik best wel dat de firma Koenen mij geen nieuwe Corvette kon geven zonder dat daar bijbetaling tegenover stond.
Echter het feit dat men mij een aanbieding had gedaan waar de volledige bijbetaling op mijn bordje zou komen was voor mij volkomen onacceptabel.
Vooral omdat onder normale omstandigheden ik geen nieuwe Corvette had gekocht en nog jaren met mijn Corvette had kunnen rondrijden.
En de volledige schuld van het verlies van mijn Corvette bij de firma Koenen lag.
De heer Koenen en ik hebben vanmiddag een overeenkomst gesloten waar ik en hij zich konden vinden.
De kwestie is bij deze gelukkig uit de wereld.

Het was een ongelukkige situatie die zoals de heer Koenen mij vertelde die voort is gekomen omdat de firma Koenen nooit eerder met een dergelijke kwestie van doen hebben gehad en dit waarschijnlijk daardoor niet door hen op de juiste wijze is opgepakt.
Daardoor is bij mij het gevoel ontstaan( ook mede door de emails die ik van de firma Koenen had ontvangen) dat de firma Koenen mij in de kou liet staan.

Alles is tot mijn volledige tevredenheid opgelost. Ik ben blij dat uiteindelijk Koenens autobedrijf, heeft laten zien dat ze toch een correct autobedrijf zijn, zoals ik ook altijd heb gedacht.
Gesloten onderwerp