Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
26 okt 2010 17:40
gast schreef:O ja; ik ga het niet uitproberen[/i]

Ik dus wel! Was met sproeier en wisser gelijk schoon
26 okt 2010 17:41
je moet het ook niet met een hard gekookt ei doen
26 okt 2010 17:42

vandaar dus die barst in de voorruit nu
26 okt 2010 17:49
Het lijkt me dat ruitenwisservloeistof voldoende "chemische" toelie bevat om een eitje van je voorruit weg te wissen...
26 okt 2010 17:50
We zijn nog niet eens in de buurt van 1 April...
26 okt 2010 18:03
Ik denk dat je beter kunt uitkijken voor stoeptegels als je onder een viaduct doorrijdt. De kans dat je die met de wiswasfunctie wegkrijgt is aanmerkelijk kleiner.
26 okt 2010 18:28
Heb deze waarschuwing ook voorbij zien komen bij het expeditie bedrijf waar ik zit... Denk dat het overigens wel haalbaar is, maar 99% gebruikt zal worden op gerichte vrachtwagen transport. Denk dat je je als particulier niet echt zorgen hoeft te maken (te weinig winst te behalen, zelfs als je je dure turbo-gt3-rs-mega-ultra hebt

)
26 okt 2010 18:38
Je spoelt het er zo af die eieren. Frituurvet in een boderhamzakje gooien doen ze ook. Dat krijg je er dus niet zomaaar af.
26 okt 2010 19:46
Heb dit verhaal ook gehoord en in bepaalde regio's in Frankrijk al behoorlijk populair. Wellicht valt het inderdaad allemaal wel mee maar het is dus geen broodje aap verhaal
26 okt 2010 20:23
ik denk dat het wel een sandwich singe is.
26 okt 2010 21:48
art928 schreef:Je spoelt het er zo af die eieren.
echt niet met je ruitensproeiers. heb het ooit geprobeerd op weg tijdens een bachelors weekendje. Wij reden met 50 eieren in de auto ri antwerpen in een treintje. voor de gein wat eieren vanuit het raam op de ruiten van de andere auto's gegooid. No way dat ze dat al rijdende weg kregen met de ruitensproeier. Was stoppen bij een benzinestation en met veel water ging het er wel makkelijk af.
26 okt 2010 21:56
Was dat dan het bewuste moment, dat deze hoax is begonnen?
26 okt 2010 22:00
zou zomaar kunnen

. Was wel lachen (daar wij ook dachten dat je die omelet gewoon van je ruit kon sproeien), maar achteraf wel erg link. Met 140 km/u de auto van een vriend inhalen en vervolgens gooit je bijrijder plok-plok-plok 3 eieren stuk op zijn voorruit... hahaha, hmmm... toch niet zo slim...
26 okt 2010 22:05
Meestal gaat het dan noog goed ook!
26 okt 2010 22:30
Ik steek altijd mijn pistool uit het raam als ze me op die manier aan de kant proberen te krijgen...
26 okt 2010 22:37
Hoorde vorig jaar een verhaal over iemand die bijna was ingetrapt in een nep agent mrt blauw zwaailicht en "politie volgen" bordje bij de Belgische grens.
26 okt 2010 22:51
Raampje open, tijdig sturen en remmen en opvangen wanneer ze je koets wensen te bekogelen met een ei. Mooie vangst !
27 okt 2010 9:48
Zo, da's wel een mega groot ei, de koets verbleekt erbij!
27 okt 2010 10:00
Doet me denken aan die Boxster op dat bochtige dijkje die bijna door nepagenten werd ingerekend.
27 okt 2010 10:12
Op curacao doen ze het op een andere manier....
Daar draaien ze rustig je wiel iets los op de parkeerplaats s'avonds. Jij lekker wegrijden om er vervolgens verderop achter te komen dat je wiel los zit. Uiteraard moet je precies stoppen waar het lekker donker is...... de rest kun je zelf invullen......
Oh ja.... ik heb zelf nog iets anders meegemaakt op Curacao..... Ik had op een gegeven moment m'n motor aan de kook toen ik net was weggereden. Uiteraard stoppen. Hadden ze m'n radiateur gejat.....

Wie doet dat nu....
27 okt 2010 10:15
waarschijnlijk iemand van wie zijn radiateur ook gejat was
27 okt 2010 11:05
Cloaca schreef:Op curacao doen ze het op een andere manier....
Daar draaien ze rustig je wiel iets los op de parkeerplaats s'avonds. Jij lekker wegrijden om er vervolgens verderop achter te komen dat je wiel los zit. Uiteraard moet je precies stoppen waar het lekker donker is...... de rest kun je zelf invullen......
Oh ja.... ik heb zelf nog iets anders meegemaakt op Curacao..... Ik had op een gegeven moment m'n motor aan de kook toen ik net was weggereden. Uiteraard stoppen. Hadden ze m'n radiateur gejat.....

Wie doet dat nu....
Kan je over een tijdje naar Erwin toe om te laten repareren!
27 okt 2010 12:04
Elferhenkie schreef:Cloaca schreef:Op curacao doen ze het op een andere manier....

Wie doet dat nu....
Radiateur gejat en zelfs dan nog aan de kook?

Wat valt er te koken dan

Lucht schijnbaar....
Hoe is het trouwens met de 4x4 handel?
27 okt 2010 14:31
Heeft er iemand niet een keertje de 200 aangetikt tijdens een proefrit met jou erin..??