Onze zoon Lucas (8 jaar) gaat z'n spreekbeurt houden over "ons" merk Porsche.
Natuurlijk hebben we wat kennis in huis maar toch voor alle zekerheid het spreekbeurtenpakket aangevraagd via Pon.
Het lijkt ons leuk om de spreekbeurt op te sieren met een paar Porsche's op het schoolplein. Nu hebben we zelf een 964 dus het zou leuk zijn als we een paar oudere types/modellen én nieuwere types/modellen bij elkaar konden krijgen. Maar meerdere 964's is uiteraard geen probleem
Natuurlijk zal het weer een grote rol mee spelen, ik weet dat de meeste oudere modellen liever binnen blijven bij sneeuw en pekel.
Als je tijd en zin hebt ben je van harte welkom op Vrijdag 21 januari vanaf 13:15 uur. Aansluitend serveren wij thuis koffie/thee/fris met gebak.
Het is nog ver weg maar ik zal in dit bericht wel een lijstje bijhouden van eventueel geintresseerden.
PS ik had geen idee onder welk kopje ik dit moest plaatsen, ik vond meetings en evenementen een beetje te ver gaan dus ik heb hem hier maar gepost.
Groeten,
Willem
Lijstje:
-de fiscalist 356 (rep) ovb weer
-Harley 996 GT3
-Sander 911
-Sandman soewarte 964
-Paul II 997 2s
-Marianne Boxster
-Marco 3.2 (ovb weer)
-Richard een heeeeele mooie 3.2
-RodgerThat
-Maurice 996 C4
-Ellen Boxster 3.2 S tiptronic (986)
-PTT 996 GT2
-JeroenSC
De spreekbeurt eindigt zo rond 13:25 in de klas, de bedoeling is dan ook dat dan uiterlijk alle aanwezige P's op het plein staan. Rond 13:45 a 14:00 uur einde.
De ingang tot het schoolplein ligt schuin tegenover de Kennedylaan no 96 in Baarn
Laatst bijgewerkt door
WillemB op 21 jan 2011 17:13, in totaal 18 keer bewerkt.