Ja, om met de deur in huis te vallen: naast de (3) redenen voor mijn actuele forumnaam, zou ik nu ook de titel van dit draadje kunnen gebruiken
Maar wil mijn Belgische vriend MichM3 geen concurrentie aandoen en dus geen verandering in dat opzicht
Wel een BMW-tje er bij, dus

Phoenixgelb
Van 2001 maar toch niet al te veel kilometers, ook 6 potten EN 6 gaskleppen

:

resultaat: 343 pk uit 3,2 liter -> 107 pk/liter, erg opvallend 10 jaar geleden.
SMG bak met schakelflippers, schakelt in 80 ms bij juiste van 6 programma's en geeft zelf tussengas bij terugschakelen

:
Quote Car and Driver in 2001: Shifts happen in the blink of an eye—the quickest take as little as 0.08 second. By comparison, the Ferrari 360 F1's 0.15-second shifts feel as leisurely as lunch at il Cavallino. The tires bark in second gear. They'll atomize in first. As the tach needle passes 7500 rpm, the amber lamps used to indicate max engine speed during warm-up on all M products illuminate sequentially in counterclockwise fashion until a red lamp at 4000 lights up to indicate it's time to upshift as the engine hits its 8000-rev redline.

dus:
Nog wel leuk om te vertellen hoe we - Annelies is ook enthousiast

- bij deze sportwagen zijn gekomen.
In de 1e Total Porsche - gekregen als lid van de NPC; zelf abo op RS Porsche Magazine - stond een artikel over een rit naar de Eifel met een 964 cabrio welke was geleend van
Marco Hof Sportcars en daar vond ik deze naast fraaie MB-en en BMW's.
Nu had ik ooit eens gereden met een M3 met SMG en vond dat héél leuk'.
Gezien, deze dus, verhalen gelezen over de SMG -

- gekeken, globaal onderhandeld, proef gereden, keuring..
Zo is 't gekomen
Laatst bijgewerkt door
Paul II op 06 jan 2011 10:01, in totaal 1 keer bewerkt.