Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Wie helpt mij? Zoek een auto waarin mijn broer kan trouwen!!

25 jan 2011 9:41

Goededag!,

Mijn broer Jochem gaat 6 juni 2011 trouwen. Ik ben ceremoniemeester en probeer zoveel mogelijk te helpen en de dag zo mooi mogelijk te laten verlopen. Er is een beperkt budget. En een van de onderdelen die in het gedrang komt is een lievelingswens van mijn broer.... als trouwvervoer een mooie, snelle, oude of omgebouwde auto of gewoon een bijzondere!

Heeft u er misschien een staan?
Kunt u iets voor mij betekenen?
(rekening houdend met het zeer beperkte budget) voor een auto (met chauffeur, of een particulier) voor die dag?

Mijn broer woont in Amersfoort, trouwt in Baarn, daarna terug naar Amersfoort en in de middag naar Nijmegen. Zelfs met een deel van de rit zou ik al blij zijn. Ik hoop dat u openstaat voor sponsoring! Ik wil uw naam of bedrijf graag noemen in een speech, u mag ergens kaartjes leggen, we maken mooie foto's! En een lekkere fles drank of doosje sigaren. Of een vvv-bon, een mooie plant of ik maak een bloemstuk!

Staat mijn tegenprestatie er voor u niet bij? Mail me gerust. Ik denk graag mee over andere mogelijkheden!
Ik ben zo blij als u me kunt helpen!
Het zou een surprise of a life-time zijn!!!!!

Wachtend op uw bericht,
Myrthe Modderman
modderberg :@: hotmail.com
Soest

Re: Wie helpt mij? Zoek een auto waarin mijn broer kan trouw

25 jan 2011 10:46

... :popcorn:

25 jan 2011 10:49

:study: :popcorn:

25 jan 2011 10:56

:study: :popcorn:

25 jan 2011 11:00

Myrthe schreef: een mooie, snelle, oude of omgebouwde auto of gewoon een bijzondere!

Dus niet specifiek een Porsche :?:

.. daarmee verplaatst naar discussie overige zaken :wink:

Probeer je geluk hier (in Amersfoort) eens :arrow: ... van Delorean, via Traction Avant naar Daihatsu Sirion (snelle, oude, omgebouwde en bijzondere auto's) en gezien de artikelen op hun site hebben ze ook 'n redelijk charitatieve instelling.

25 jan 2011 11:02

:popcorn: :mrgreen: :thumleft:

25 jan 2011 11:04

nog gefeliciteerd met je dochter :mrgreen:

25 jan 2011 11:05

:popcorn: :scratch:

25 jan 2011 11:14

Wat zijn we weer aardig, iedereen wil toch graag zijn Porsche uitlenen aan een onbekende tegen geringe vergoeding? :mrgreen:

25 jan 2011 11:22

Ik snap dat jullie er wat op tegen hebben dat de vrienden van de bruidegom jullie Porsches op de grote dag eens flink gaan afraggen met een koude motor.

Je krijgt er nog wel een zelfgeknutseld bloemstukje voor terug :mrgreen:

Ik zeg; DOEN!

heren, hou het ajb een beetje beschaafd tegen een vrouwelijke nieuwkomer. zij weet ook niet dat deze vraag bijna wekelijks voorbij komt en dat de meesten hun Porsche echt niet gaan uitlenen. En deze auto zich ook niet leent voor trouwauto met chauffeur... :salut:

25 jan 2011 12:19

Ewout schreef:heren, hou het ajb een beetje beschaafd tegen een vrouwelijke nieuwkomer. zij weet ook niet dat deze vraag bijna wekelijks voorbij komt en dat de meesten hun Porsche echt niet gaan uitlenen. En deze auto zich ook niet leent voor trouwauto met chauffeur..

Dat klopt. En dus?

25 jan 2011 12:28

Dat schreef ik helemaal niet :wink:

25 jan 2011 12:53

Misschien is dit iets?
http://link.marktplaats.nl/297528682

Geen Porsche, maar wel bijzonder, snel etc. en veel beter geschikt als trouwauto, incl. in stijl geklede chauffeur!

€ 90,- per uur, wel vanaf Blaricum rekenen, maar dat is om de hoek. Volgens mij moet Blaricum -> Amersfoort -> Baarn -> Blaricum net lukken in een uurtje. Ben je voor € 90,- klaar, chique vervoer en hoeven bruid en bruidegom+chauffeur (!) zich niet in een 911 te proppen. Zo'n Bentley is veel beter geschikt als trouwauto. En nog goedkoper ook dan een goeie kist sigaren... :wink:

25 jan 2011 13:42

goede tip jeroen :thumleft:

25 jan 2011 14:29

Zeker een goede tip :idea:
De 911 is daar te duur en te kwetsbaar voor :oops:
Vraag maar aan Robert uit Assendelft :scratch:

25 jan 2011 15:30

Myrthe schreef:(rekening houdend met het zeer beperkte budget)

Ergo: dat gaat hem niet worden!
Gesloten onderwerp