25 apr 2011 20:00
25 apr 2011 20:30
25 apr 2011 21:14
25 apr 2011 21:59
25 apr 2011 22:07
25 apr 2011 22:16
25 apr 2011 22:18
25 apr 2011 22:29
25 apr 2011 22:36
25 apr 2011 22:38
25 apr 2011 22:40
25 apr 2011 22:42
25 apr 2011 22:50
26 apr 2011 13:48
26 apr 2011 15:48
26 apr 2011 17:49
Henk965 schreef:Hee Marc, dank je. Zoals ik hierboven al schreef is ie een beetje ziek.
1e versnelling - 6000 toeren
2e ,, - ,, ,,
3e ,, - bij 4000 toeren sla je met de kop tegen de voorruit.
4e en 5e idem.
En doet hij dat consequent : NEE. Vanmorgen de Duitse baan opgeweest
en smooth door alle versnellingen en binnen een poep en een zucht op 280KMH.
Hier in Emmen weten ze het niet meer.
26 apr 2011 17:52
26 apr 2011 17:57
26 apr 2011 18:10
26 apr 2011 18:33
26 apr 2011 18:49
Henk965 schreef:@Marc. Bedankt voor de tips. Zoals eerder gezegd gaat hij
zsm naar een specialist. Moet er wel bij zeggen dat de problemen
toenemen als het koud buiten is. Dus met dit weer nagenoeg
geen problemen. Maar de warmloopregelaar funktioneert
prima, volgens een techneut hier.
26 apr 2011 19:19
26 apr 2011 21:34
16 jul 2011 10:34
M a r c schreef:Bij koud weer heb je een grotere luchtdichtheid en is het gecomprimeerde mengsel moeilijker te onsteken.... als de vonk dan niet sterk genoeg is krijg je problemen, weet niet hoe oud je bougiekabels en de andere onstekingsonderdelen zijn, maar kan goed net zo oud zijn als de auto.... gewoon vernieuwen dat spul.
16 jul 2011 11:47