Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
27 mei 2011 15:36
PF-ers, gisteren naar Turien&Co een aanvraagformulier incl. taxatierapport opgestuurd. Ter controle op goede ontvangst zojuist even gebeld. alles was netjes ontvangen, maar aanvraag mag niet doorgaan, aangezien Turien alleen met Assuradeuren/tussenpersonen werkt. Ik snap daar niks van, waarom dan al die info/promo op hun website. Anyways, hebben jullie nog tips qua tussenpersoon? Turien kwam met multisafe op de propper, maar gezien de verhalen hier op het forum weet ik zo net nog niet of ik daar wel in zee wil gaan..
Jullie commentaren zijn much appreciated.
27 mei 2011 15:39
jostarga....
Ik heb onlangs met hem mijn pakket overgesloten, ben tot nu zeer tevreden over de afhandeling.
27 mei 2011 15:49
't is H
ertog
.. en heeft volgens mij z'n eigen Porsche Verz. Pool (niet via T&C) ..
27 mei 2011 15:52
Ik zie nu dat ze via Diks.nl ook gewoon Turien klassiekerverzekeringen verkopen trouwens. Is dus ook een optie..
27 mei 2011 15:54
-- mogelijkheden genoeg dus
Gezien de (niet al te) vlotte afhandeling van T&C zou ik daar overigens niet zonder tussenpersoon iets af willen sluiten
27 mei 2011 16:36
Komen regelmatig vragen langs over "waar verszekeren".
Ik zou wel eens voorbeelden zien van echte schade-afhandelingen.
Ben benieuwd hoe goed tussenpersonen / polissen dan nog bevallen.
Aardig bij het afsluiten en aardig bij moeten uitkeren zijn 2 verschillende dingen.
27 mei 2011 16:45
lindemans schreef:Aardig bij het afsluiten en aardig bij moeten uitkeren zijn 2 verschillende dingen.
Daarom juist 'n tussenpersoon - kan die gaan bakkelijen met de verzekerings mij.
-- heb voor al m'n verz. 1 en dezelfde tussen persoon .. en inderdaad ookal ervaring met het uitkeren van schadevergoedingen ..
27 mei 2011 16:47
Assicuro....
27 mei 2011 17:05
Ik ben vua Jos Targa bij Turien verzekerd. Turien zelf is traag, maar o.a. bij de schadeafhandeling (uitkering taxatiewaarde na diefstal) ben ik door Jos super geholpen.
27 mei 2011 17:08
Same here! (De verzekering dan, niet de uitkering, want er is bij mij niets gejat)
27 mei 2011 17:24
Ik ben nu aan het overstappen via Noordstad naar Turien&Co. So far prima service!
27 mei 2011 17:30
Via sportwagenpolis.nl (of Noordpolis) ging super snel en accuraat en tevens laagste prijs. kijk maar effekes
27 mei 2011 18:15
Gewoon ff Jos PB.....jos is snel, betrouwbaar en soms levert het ook nog geld op..
27 mei 2011 18:48
Ronaldo schreef:http://www.yskaverzekeringen.nl/autoverzekeringen/porsche-verzekeringen
Werkt ook met Turien.
+1....
27 mei 2011 21:03
Henk Hertog werkt niet met Turien.
De rest wel, Diks heeft niet het speciale Porschetarief volgens mij. wel de klassiekerverzekering. Multisafe, Peter Yska, Noordpolis ( sportwagenpolis) en wij hebben deze in ieder geval wel, idem Assicuro als Noordstad.
Gewoon even vergelijken, kan nooit kwaad. Turien is inderdaad erg traag. Wel goede voowaarden en goede premies. Zelfs voor ons als TP vaak lastig om daar doorheen te komen. Maar met de juiste contactpersonen lukt dit wel.
Mijn ervaring voor wat betreft schadeafwikkeling is Turien redelijk snel, maar we moeten er wel bovenop zitten.
Verder gewoon kiezen waar je je het prettigste bij voelt.
Laatst bijgewerkt door
Jos Targa op 27 mei 2011 22:04, in totaal 2 keer bewerkt.
27 mei 2011 21:12
Jos Targa schreef:Noordstad (sportwagenpolis)
Jos, je verwart
Noordstad met Noordpolis
Noordstad (verzekeringen) zit in Noord Holland.
Noordpolis zit in Groningen.
Sportwagenpolis is van Martin van Dijken (mede eigenaar van Noordpolis)
27 mei 2011 21:16
Oeps
reeds aangepast,
ken je concurentie
27 mei 2011 22:05
Pfff,
Heb nu wel genoeg concurrentie genoemd
28 mei 2011 8:06
Henk Hertog werkt met Assicuro, die op hun beurt de verzekering onderbrengen bij ...
Turien
28 mei 2011 8:45
Tja, hoeveel schakels wil je hebben, Assicuro is een een tussenpersoon, Henk is een tussenpersoon, die dus via een tp een verzekering onderbrengt bij Turien.? Kan hij beter rechtstreeks zaken doen.
Daarbij ben ik zelf jaren verzekerd geweest via Henk ( naar volle tevredenheid overigens) En kon toen niet bij Turien terecht via Henk.
28 mei 2011 14:27
de wereld zit toch raar in mekaar als ik de threat hierboven lees....^^