Geweldig jullie reacties, donaties en jullie hulp!!, hier had ik niet op gerekend!!!
Ik ben jullie echt dankbaar.
Ben er vanaf nu erg druk mee en wil zoveel mogelijk binnenhalen. Ook gaat binnenkort alle vrije tijd in trainingen zitten.
Weer een beetje zoals het vroeger was, heb er echt zin in. Eens kijken wat ik nog uit dit oude lichaam kan halen.
Maar dat zit wel goed, ben ook nu nog in erg goede vorm!!
Wat betreft de organisatie:
Ik ben afgelopen zaterdag bij de info dag geweest. Deze werd gehouden in het Philips stadion in Eindhoven.
De 8000 deelnemers waren er allemaal en het was een zeer nuttige dag.
Veel info gekregen en ook de organisatie heeft nog eens duidelijk gemaakt hoe en waar het geld nu werkelijk naartoe gaat.
Er zijn dit jaar 11000 vrijwilligers die meehelpen. Al deze mensen bekostigen alles zelf, er gaat dus geen cent verloren!!!
En dat kom je iegenlijk nergens meer tegen. Wat mij opviel was de passie die iedereen heeft voor dit evernement en waar het voor staat. Nagenoeg alle mensen en ook veel vrijwilligers hebben op de een of andere manier iets met deze ziekte te maken. Ik heb nog nooit zoveel saamhorigheid gezien onder de mensen. Het was echt bijzonder om mee te maken.
De mensen die een toezegging doen krijgen op termijn door mij een factuur toegestuurd, zo werkt dat bij toezeggingen.
Ik neem dan wel contact met je op voor wat info!
De mensen die gedoneerd hebben dus niet, deze hebben al betaald (gedoneerd)
Nogmaals heel erg bedankt allemaal!!
Berrie