Haha, leuk, allemaal oude bekenden, het valt me op hoeveel mensen van het eerste uur hier nog zijn zeg, dat noem ik pas echte die hards!! Ik geef eerlijk toe dat ik de 930 soms nog wel eens mis, ben benieuwd waar ie nu rondrijd. 50000 euro? lol!! Nog steeds Hollywoodprijzen in Porscheland dus, ondanks economische crisis. De speedster heb ik destijds verkocht omdat daar volgens mij de duivel inzat ofzo, zoveel kinderziektes die er maar met moeite uit te krijgen waren. Het heeft een jaar [en een hoop stress] geduurt voordat ie eindelijk helemaal in orde was, maar na een debakel bij een bruiloft, en de zoveelste tegenvaller, heb ik 'm weggedaan. Het jeepje wat Marcel zij, heb ik nog steeds, de seven die ipv de turbo kwam, heb ik na 2 jaar weggedaan, 750 km mee gereden, te erg voor woorden eigenlijk. Met de Lotus heb ik nu 4500 km gereden, veel voor mijn begrippen

, auto leent zich ook voor meerdere dingen, zelfs de boodschappen passen er goed in, en het is ook wat vriendelijker voor de portomonnee, 1 op 14 verbruik is goed haalbaar op de wat langere stukken, onderhoud kost ook niks, wegenbelasting is een schijntje, verzekering is ook minder dan de 930 destijds. En hij rijd gewoon heel prettig, echt een aanrader. Wel een aankoopkeuring natuurlijk [dat heb ik hier wel geleerd] want er is ook in het Lotuswereldje veel rommel te koop, de markt is wel een stuk kleiner, dus die verkoopcowboys haal je er vrij snel tussenuit. Ik zal nog wel wat foto's posten. Mocht iemand weten waar de 930 is, ik heb hier nog originele achterlichtlenzen van 'm liggen, die kwam ik laatst in de garage nog tegen.