Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Nieuwe 2 euro munt...

06 maart 2012 11:11

Afbeelding
:pale:

Re: Nieuwe 2 euro munt...

06 maart 2012 12:19

Och... een liter tropicana kost al € 3,-
Gelukkig spurt de P beter op benzine dan appelsap :mrgreen:

06 maart 2012 17:51

... hopelijk duurt dat nog even - is MI het vulpistool van 'n Diesel :popcorn:

20 jaar terug schreeuwde heel Nederland: als de benzineprijs 2 gulden wordt, doe ik de auto er uit .. :wink:

Ok - met de huidige Brandstofprijs - heeft iemand enig idee wat voor "kapitaal" we (gaan) vernietigen op 20 April :?:

- en dan het heen en weer rijden naar Amsterdam (van de deelnemers) niet meegerekend - 8)

06 maart 2012 18:27

Olaf schreef:... Ok - met de huidige Brandstofprijs - heeft iemand enig idee wat voor "kapitaal" we (gaan) vernietigen op 20 April :?:

- en dan het heen en weer rijden naar Amsterdam (van de deelnemers) niet meegerekend - 8)

:bang: :bang: tjaaaa :scratch: toch maar afzeggen :mrgreen: ..hahahah gelukkig woon ik in de buurt :ba: ahahahahaha maar het had mij niet tegen gehouden :wink:
Je leeft maar 1 keer en zolang ik-wij het nog kunnen betalen blaas ik er lekker op los :mrgreen:

06 maart 2012 18:55

Gewoon blijven rijden, en voor de ondernemers: gelijk je prijzen omhoog gooien! :mrgreen:

06 maart 2012 20:04

hmm met cc aan rij ik 200 km op, 200 de rit, 200 km terug met een gem snelheid van 80km/u :ass: op 1 tank, NOT....... :mrgreen:

07 maart 2012 23:04

Eer dat er daar genoeg van geslagen zijn is de benzine vast al 2,50.... :popcorn:

07 maart 2012 23:19

Dimitri-Turbo schreef:
Olaf schreef:... Ok - met de huidige Brandstofprijs - heeft iemand enig idee wat voor "kapitaal" we (gaan) vernietigen op 20 April :?:

:bang: :bang: tjaaaa :scratch: toch maar afzeggen :mrgreen: ..hahahah gelukkig woon ik in de buurt :ba: ahahahahaha maar het had mij niet tegen gehouden :wink:
Je leeft maar 1 keer en zolang ik-wij het nog kunnen betalen blaas ik er lekker op los :mrgreen:

Schij... aan de hele wereld maar niet teveel anders kom je stro... te kort :ass: :drive: , alleen zakelijk is het billen knijpen. 35 auto`s gemiddeld 2.4 miljoen kilometers per jaar op diesel. :bang: (ga nu niet zeggen "vervuiler" het zijn allemaal euro norm 5 voertuigen). :salut: MILLIEU :ass:

09 maart 2012 21:45

Ik betaalde vorige week in Istanbul al precies EUR 2 voor een liter 95 ...

10 maart 2012 0:00

steef schreef:Gewoon blijven rijden, en voor de ondernemers: gelijk je prijzen omhoog gooien! :mrgreen:

ik heb een grote wens, dat ik de prijzen inderdaad omhoog kon gooien maar dat gaat in mijn branche niet lukken. En daar rijden zelfs grote eike..... onder de kostprijs met STAATSSTEUN :bang: :bang: :bang: En wij betalen dat dus allemaal. Nog 2 a 3 weken dan ga ik lekker de P. helemaal volgooien met VI(P) Power en heb dan giga veel schij.... aan deze wereld. :evil: :ba:

10 maart 2012 6:02

Ik tank er nog steeds geen liter minder om.....

10 maart 2012 9:27

Als er echt minder door gereden zou worden zou het van mij duurder mogen worden... :oops:

10 maart 2012 12:43

ik rij minder @2€ de liter...

10 maart 2012 15:47

Ach welnee, dan verkoop je gewoon één van je klokjes en dan kun je het hele jaar weer vooruit :idea: :drive:

10 maart 2012 20:02

Devils son schreef:Als er echt minder door gereden zou worden ...

Vadertje Staat gelooft daar volgens mij ook niet in @ brandstofprijzen waarvan circa 60% belastingen zijn :popcorn:

In plaats van de leveranciers te boycotten - kunnen we MI beter 'n paar dagen het binnenhof bezetten :wink:

10 maart 2012 20:22

Tank nog altijd voor 25 eurootje :mrgreen:

10 maart 2012 20:25

- alleen iets vaker tegenwoordig :?: :cheesy:

10 maart 2012 20:29

Vorige week voor het eerst in 2 maanden weer getankt. 310 km gereden... En dan niet met de Porsche maar met de Passat.
TOTMBO rijdt nog het meest, met haar Polo :mrgreen:
Heb dus niet zoveel last van de benzineprijzen. Verbruik minder dan een Prius op deze manier :ba:

10 maart 2012 20:50

Olaf schreef:In plaats van de leveranciers te boycotten - kunnen we MI beter 'n paar dagen het binnenhof bezetten :wink:

ja leuk, laten we met alle forum-Porsches een paar dagen het Binnenhof bezetten. Dat zal ze leren :mrgreen:

Olaf, start jij hier een topic voor op, ik schrijf me wel in :wink:
Plaats een reactie