Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

bezoekje duitsland

22 jun 2012 21:04

Wil morgen de porsche ff uitlaten :drive: , wil bij Goch de grens over.

Weet iemand een leuke plaats in de richting van Dusseldorf om aan te doen?

Andere tips om de grens over te gaan zijn welkom, wel rekening houdend dat ik uit regio Rotterdam vertrek en er al vrij snel zonder limiet gereden kan worden :wink:

Re: bezoekje duitsland

22 jun 2012 21:17

met de vrouw?

http://www.centro.de/

je kan de volledige 57 af knallen. Ook al hou je niet van winkelen genoeg te zien en hou je wel van winkelen ook super :salut:

22 jun 2012 21:18

Zonder vrouw kun je het winkelen overslaan en gewoon even heen en weer knallen. Zou mijn voorkeur hebben :wink:

22 jun 2012 21:25

Met vrouw dubbel the fun toch

check de foto's super toch
https://www.google.nl/search?rlz=1C1ASA ... 0gWdsqjWCQ

22 jun 2012 21:29

Met vrouw, in iedergeval heen :mrgreen:

22 jun 2012 21:54

Uitspraak van mijn oom "gaan de vrouwen mee?, ach dan lachen we wat minder" :mrgreen:

Maar ff zonder dolle, heerlijk in het centrum van Düsseldorff over de Köningsallee wandelen en naar de luxe auto's kijken :shock:
Anders naar Meilenwerke :idea:

22 jun 2012 22:03

Anders naar Meilenwerke

Wilde ik ook net posten, ze hebben daar aardige winkeltjes :wink:

Afbeelding

23 jun 2012 6:48

Daar ben ik ook wel eens geweest met een aantal Porsches op initiatief van Peter Hielkema. Is echt een aanrader :thumleft:

23 jun 2012 8:30

+1 wat Ewout zegt, een aanrader! (ook eens met een Peter-Hielkema-Meilenwerkt-tripje geweest 8) )

23 jun 2012 13:05

chelsea schreef:met de vrouw?

http://www.centro.de/

je kan de volledige 57 af knallen. Ook al hou je niet van winkelen genoeg te zien en hou je wel van winkelen ook super :salut:

Met alle respect, maar als je toch naar Düsseldorf gaat... Doe mij de Kö maar... :wink:

23 jun 2012 14:23

Als je naar Centro wilt moet je niet volledig de 57 "afknallen". Is in Oberhausen namelijk.

23 jun 2012 15:50

Leuk bv het centrum van Duesseldorf, Keulen. Centro zou ik zeker niet doen

23 jun 2012 17:52

MarkS schreef:Als je naar Centro wilt moet je niet volledig de 57 "afknallen". Is in Oberhausen namelijk.

maar wel tot net voor kampf lintfort ongelimiteerd daarna 110/130 kmh.

23 jun 2012 18:57

Ik weet het. Woon op steenworp van Goch. Hij is dan net warm. :wink:

23 jun 2012 20:18

Oooh, dan woon je ook op een steenworp van Lieshout en zien we je daar volgende week vrijdag :wink:

23 jun 2012 20:45

Ewout schreef:Daar ben ik ook wel eens geweest met een aantal Porsches op initiatief van Peter Hielkema. Is echt een aanrader :thumleft:

Hier ook geweest met Peter en inderdaad erg leuk :thumleft:

Maar vandaag Keulen bezocht, bij Goch de grens over en ff lekker kunnen knallen. Het weer was uitstekend en de drukte op de heenreis viel alles mee :wink:

23 jun 2012 22:58

chelsea schreef:Oooh, dan woon je ook op een steenworp van Lieshout en zien we je daar volgende week vrijdag :wink:

Wie weet, tis maar net welke kant je opgooit. :mrgreen:

24 jun 2012 22:40

Als je naar Dusseldorff gaat gelijk even bakkie doen bij Pieter :wink: aanrader :mrgreen:

24 jun 2012 23:17

MarkS schreef:
chelsea schreef:Oooh, dan woon je ook op een steenworp van Lieshout en zien we je daar volgende week vrijdag :wink:

Wie weet, tis maar net welke kant je opgooit. :mrgreen:

OOOHHHH ja Volgende week vrijdag is het weer Lieshout DAY, Olaf zal wel weer een afspraak hebben, maar ik ben er bij. :thumleft:
Plaats een reactie