Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Een Zonda minder

21 aug 2012 9:39

Millionaire property developer killed at the wheel of 200mph Zonda supercar as it spins out of control and crashes into a fence

Afbeelding

Re: Een Zonda minder

21 aug 2012 10:03

Schrok al. Heb zonda's onder mijn Pinarello :) ....

21 aug 2012 12:07

Da's beter dan met je Pinarello onder een Zonda.....

Alhoewel er zijn slechtere scenario's om dood te gaan, bijv. doodgereden door een Dacia.....

21 aug 2012 12:07

best zonde.. op sun haaghs zondah!

21 aug 2012 12:40

michelm1978 schreef:zondah!

mot er dan niet zo'n circondakje op de â

21 aug 2012 12:52

Jammer hoor. Maar elk nadeel zijn voordeel, de eigenaar kan nu een Huayra kopen :ba: :drive:

21 aug 2012 13:20

Denk niet dat de eigenaar nog wat koopt gezien de tekst boven de foto.....

21 aug 2012 14:43

Hmm even over heen gelezen. Dat is dan 2x jammer. Tja, als je hoge risico's neemt, kun je hoge rendementen halen. Of je gaat dood. Eigen schuld, als ik afga op het krantenbericht.

21 aug 2012 20:52

Meest bizar in dit verband vond ik dat groepje inwoners uit Singapore - geloof ik.. - die op een zondag hun exoten gingen uitlaten en de Ferrari's en Lambo's gezellig 'gezamenlijk' crashten :mrgreen:
Porsche rijders waren er niet bij, verstandige mensen :lol:
:popcorn:

21 aug 2012 21:34

Denk niet dat het er 1 minder wordt....gaat gewoon weer opgelapt worden.

21 aug 2012 21:42

2000 gtv schreef:Denk niet dat het er 1 minder wordt....gaat gewoon weer opgelapt worden.
:shock:

24 aug 2012 14:15

2000 gtv schreef:Denk niet dat het er 1 minder wordt....gaat gewoon weer opgelapt worden.

Zeker, technisch niks mis mee. Dat voorwiel heeft geen klap gehad. Zo te zien heeft de wind bij die snelheid het plaatwerk gewoon wat beschadigd en de vleugeldeur laten doen waarvoor ie gemaakt is.

24 aug 2012 14:16

Paul II schreef:Meest bizar in dit verband vond ik dat groepje inwoners uit Singapore - geloof ik.. - die op een zondag hun exoten gingen uitlaten en de Ferrari's en Lambo's gezellig 'gezamenlijk' crashten :mrgreen:
Porsche rijders waren er niet bij, verstandige mensen :lol:
:popcorn:

japanezen
Plaats een reactie