Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

na 10 mndn kan mijn "nieuwe" p naar de rdw voor inburgeriing

26 aug 2012 23:32

na me altijd te storen aan niets/niemand te kunnen vervoeren kwam ik vorig jaar okt. de oplossing tegen voor al mijn problemen
het was veel werk en hij was ECHT ROT

maar nu is hij bijna af en kon het niet laten om er hier ook iets over te schrijven.

zoals hij was:
Afbeelding
zoals hij is geworden Afbeelding

alles ertussenin en het verhaal vind je hier: http://leo4x4.forum2go.nl/mijn-rotte-trol-t2034.html

zitplaatsen voor 7 personen van 0 tot 100 in een uur en een top van 145km/u en een trekgewicht van 3.5 ton....
dus nu opzoek naar een bootje voor erachter :mrgreen:

Re: na 10 mndn kan mijn "nieuwe" p naar de rdw voor inburger

27 aug 2012 0:11

Nou jongen, mooi!

27 aug 2012 7:54

Grondig aangepakt, is weer als nieuw zo te zien. Succes bij de rdw en veel plezier ermee!

27 aug 2012 9:55

Wat een klus. Misschien een rare vraag maar ik dacht dat dit op 4x4 gebied het beste is wat er te koop is maar er was toch wel HEEL veel rot. Is dat normaal?

27 aug 2012 12:23

Gave bak,heb er zelf ook een witte gehad,3.3 lange slag motor .......oersterk maar de schermen gingen later allemaal rotten.
Ben er in 1997 mee naar het meer van Annecy geweest,950 km op 1 tank maar de steile berg op in z'n 1e versnelling.Heb er ook nog achterin geslapen,ruimte zat :!:
Heb in de schuur nog 2 witte stalen velgen liggen, mag je wel hebben.

leuk detail, onderweg op het megagrote uitlaatspruitstuk een kip gebraden,het water liep me 100km lang wachten door de mond :lol:

29 aug 2012 7:31

Maarten schreef:Wat een klus. Misschien een rare vraag maar ik dacht dat dit op 4x4 gebied het beste is wat er te koop is maar er was toch wel HEEL veel rot. Is dat normaal?

Als ik uitga van anderen die er 1 onderhanden hebben genomen is dit normaal
ze hebben allemaal dezelfde kwalen...daar ben ik ook achter gekomen omdat mijn donor dezelfde plekken rot waren
op het eerste oog viel het allemaal wel mee...maar als je er aan begint dan kom je zoals altijd van alles tegen.
en dan is er geen weg meer terug

29 aug 2012 7:50

Professioneel aangepakt !
Zo te zien zijn de kosten een beetje uit de hand gelopen lijkt me. /je hebt een nieuwe 4x4 gebouwd eigenlijk.
Maar mooi resultaat. :thumleft:

29 aug 2012 10:37

porscheboy schreef:ze hebben allemaal dezelfde kwalen...daar ben ik ook achter gekomen omdat mijn donor dezelfde plekken rot waren

Da's ook jippie :mrgreen:

29 aug 2012 22:27

Ivo 3.6 schreef:Professioneel aangepakt !
Zo te zien zijn de kosten een beetje uit de hand gelopen lijkt me. /je hebt een nieuwe 4x4 gebouwd eigenlijk.
Maar mooi resultaat. :thumleft:

zal maar niet neertikken wat het gekost heeft maar je had er een cjn :shock: voor kunnen kopen

29 aug 2012 22:38

Ach: zo lang je vrouw er niet achterkomt :mrgreen:

29 aug 2012 23:10

hahahha drm houd ik ergens geld over..........geen vrouw :wink:

30 aug 2012 9:24

HET KENTEKEN IS BINNEN :ba:

nu nog ff een apktje en dan rijden met die tractor :mrgreen:

09 sep 2012 11:15

Leuk verhaal en nu hebt je een 'beest' van een wagen :thumleft:

04 nov 2012 3:36

had ik toch maar een kjn gekocht :bang: .......... met een Motorrijtuigenbelasting per kwartaal: € 587,00 Motorrijtuigenbelasting per jaar: € 2348,00 voor oldtimers is dit niet meer te betalen

04 nov 2012 9:15

Laten we maar hopen dat er een goede regeling komt en in 2013 van elke km genieten..., ik zit met hetzelfde probleem. :(

04 nov 2012 9:42

Geweldig mooie opknap actie zeg.
Des te meer zwaar klote wat er op de moment allemaal aan de hand mbt het regeer akkoord.
Echter Hier nog 1.
Zit met een Oa een MB G klasse op ......gas...........heb nog maar niet geken wat dat gaat kosten in belasting.
Gebruik hem alleen als reserve auto en 1 x in het jaar boot in en uit het water.
Heb overigens wel veel geld in de auto gestopt om hem op te knappen.
Kortom voor mij ook ...auwww
Plaats een reactie