Het is wat rustig op het forum, laat ik daarom een vraag neerleggen over iets waar ik graag jullie advies over wil inwinnen.
Ik denk er namelijk al langer over om een gesloten autoambulance aan te schaffen. Ik heb via Google al wat ideeën op gedaan over wat mij aanspreekt (en wat niet). Ik heb een voorkeur voor een shuttle model met laadklep. Dus niet zo'n vierkant model of een waarvan het dak openklapt. Een zij ingang is ook handig (met uitstappen). Twee namen/merken vallen op: BrianJames en Woodfort. Ik ben niet op zoek naar een loeigroot beest, waar ik behalve de auto (996) ook een complete bandenset en reservemotor
in kan zetten. Wanneer de auto er alleen in past ben ik al tevreden.
Een nieuwe hoeft van mij niet, die zijn mij te duur. Ik weet dat je voor een goede 2e hands al een paar duizend mag neertellen. Het moet er natuurlijk wel eentje zijn waar ik mijn P veilig in kan meenemen.
Zijn er punten waar ik rekening mee moet houden als ik een shuttle ga bekijken en hebben jullie eventueel nog extra tips of andere goede merken? Of weten jullie er een te staan voor een leuke prijs?
Laatst bijgewerkt door
Lionhunter op 23 okt 2012 22:34, in totaal 1 keer bewerkt.