02 nov 2012 12:35
02 nov 2012 12:44
02 nov 2012 12:44
02 nov 2012 12:49
02 nov 2012 12:51
02 nov 2012 12:58
02 nov 2012 13:06
02 nov 2012 13:18
02 nov 2012 13:42
02 nov 2012 13:45
02 nov 2012 13:49
02 nov 2012 16:57
02 nov 2012 17:40
02 nov 2012 17:43
Franz schreef:Da's mooi. De hele dag hard langs flitspalen scheuren en ondertussen je zakken flink vullen.
02 nov 2012 17:47
Maarten schreef:Als je dit echt voor laat komen dan moet je niet gek opkijken als de boete verdubbelt. Het deel over de dwangsom klopt wel. Ik heb net 1200E ontvangen vanwege een te late reactie op mijn WOZ bezwaar
02 nov 2012 18:00
racebeus schreef:Met zulk een taalgebruik ga je het niet redden!
02 nov 2012 18:16
lindemans schreef:Daar teken ik voor Ruudje, als ik niks doe betaal ik straks EUR 10.500 !!!
@de starter van dit topic:
Hoe kom je er op ...
Het CJIB ervan beschuldigen dat ze zonder jouw toestemming je naam niet mogen gebruiken om (uit het RDW register) je de bon toe te sturen. Dit is echt grappig.
Hoe moeten ze die toestemming dan eerst aan je vragen ?
Door je een brief te schrijven gericht aan jou met je naam erin !!??
Dat mocht toch niet !!??
Dus eigenlijk is alle correspondentie van overheidswege illegaal !!??
HAHAAA
Het taalgebruik in je concept brief is duidelijk gericht op een doelgroep die de werkelijke inhoud van brief al na de 3e zin niet meer begrijpt, daarom denkt dat het wel een hele goede brief moet zijn, en vervolgens overtuigd is dat het nog gaat werken ook. Ik denk dat je hiervoor echt op een ander forum moet zijn ...
02 nov 2012 18:25
02 nov 2012 18:32
02 nov 2012 18:32
Het bedrag is nu een miljoen. Bij geboorte al 25.000 schuld Ken je vm020 toevallig?. Bij jouw geboorte is een geboorteakte opgemaakt. Hiermee wordt een soort van "BV" van jou gemaakt. Ze noemen dit de "natuurlijk persoon".
Een kopie van die akte gaat naar de Nederlandse Bank. Daar wordt tegenwoordig een bedrag aan gekoppeld van 630.000 euro. Dit is het bedrag wat ze gemiddeld aan een persoon "verdienen" middels belastingen. Hiermee kan de Nederlandse bank/overheid speculeren op de internationale markt en zorgen voor een goede samenleving.
Het gebruik van hoofdletters stamt uit de romeinse tijd en stond voor maximaal statusverlies (slaaf). Zoek het maar op.
02 nov 2012 18:54
beholt schreef: Bij jouw geboorte is een geboorteakte opgemaakt. Hiermee wordt een soort van "BV" van jou gemaakt. Ze noemen dit de "natuurlijk persoon".
Een kopie van die akte gaat naar de Nederlandse Bank. Daar wordt tegenwoordig een bedrag aan gekoppeld van 630.000 euro. Dit is het bedrag wat ze gemiddeld aan een persoon "verdienen" middels belastingen. Hiermee kan de Nederlandse bank/overheid speculeren op de internationale markt en zorgen voor een goede samenleving. helemaal niet gek dus.
...
Je kunt die BV opheffen en daar zijn juridische stappen voor nodig.
Heb je dat gedaan dan ben je soeverein net als beatrix en bv diplomaten. Vandaar dat die dus ook geen belasting betalen en onder boetes uitkomen.
Het CJIB stuurt een bekeuring aan die "natuurlijk persoon" en die natuurlijk persoon heb je opgeheven dus bestaat niet meer.
Het creëren van "natuurlijke personen" is onrechtmatig gebeurt. je bent baby en kan niet reageren maar als je ouders jou niet aangeven zijn ze strafbaar.
Dit is in strijd met de mensenrechten artikel 4.
Je spreekt de overheid hier op aan (CJIB, belastingdienst etc etc).
Verschrikkelijk belangrijk is dat je hier gen misbruik van maakt. Okay, Beatrix betaald dan wel geen belasting maar dat wil niet zeggen dat je geen verplichting hebt tegenover onze samenleving.
Belasting betalen moet dus vind ik maar niet op de manier zoals ze ons behandelen met dwangbevelen en dreiging van inbeslagname en weet ik wat.
Iedereen moet zijn verantwoordelijkheid nemen tov de ander die het moeilijker heeft
02 nov 2012 19:01
Zet even m'n allu-hoedje op. Vertel FloriaanTarga Floriaan schreef:jaja, en condensstrepen van vliegtuigen bevatten chemicalien, twin towers zijn door Bush persoonlijk neergehaald en sinterklaas is de vader van de paashaas...
02 nov 2012 19:03
Ken je vm020 toevallig?
02 nov 2012 19:16
bully schreef:Zet even m'n allu-hoedje op. Vertel FloriaanTarga Floriaan schreef:jaja, en condensstrepen van vliegtuigen bevatten chemicalien, twin towers zijn door Bush persoonlijk neergehaald en sinterklaas is de vader van de paashaas...
02 nov 2012 20:47
bully schreef:Het bedrag is nu een miljoen. Bij geboorte al 25.000 schuld Ken je vm020 toevallig?. Bij jouw geboorte is een geboorteakte opgemaakt. Hiermee wordt een soort van "BV" van jou gemaakt. Ze noemen dit de "natuurlijk persoon".
Een kopie van die akte gaat naar de Nederlandse Bank. Daar wordt tegenwoordig een bedrag aan gekoppeld van 630.000 euro. Dit is het bedrag wat ze gemiddeld aan een persoon "verdienen" middels belastingen. Hiermee kan de Nederlandse bank/overheid speculeren op de internationale markt en zorgen voor een goede samenleving.
Het gebruik van hoofdletters stamt uit de romeinse tijd en stond voor maximaal statusverlies (slaaf). Zoek het maar op.