Bestelling geplaatst
BESCHIKBAARHEID:
IN VOORRAAD27-11hallo, ik zie nu pas dat u de 3000k hb3 besteld heeft, deze houden wij niet op voorraad. ik kan ze over 2 a 3 weken hier hebben. zal ik dan alles samen versturen?
Dat betekent dat je website je voorraad niet up-to-date is.
Eigenlijk wil ik de rest al wel vast inbouwen.
Dus graag graag vooruit sturen.
28-11nee ik heb die koppeling niet aanstaan, men hoeft geen inzicht te hebben in de hoeveelheid voorraad.
04-12Erno,
Ik heb de bestelling nog niet binnen terwijl mijn bestelling van dezelfde dag (avond laat) van EBay.com al wel binnen is.
Is er iets mis gegaan?
05-12Hallo Hubert,
Nee die is nog niet verzonden omdat de 3000k bulbs nog niet binnenzijn. als ik me goed herinner hebben we er al over gemaild.
Toch leuk om te zien dat we met zulke partijen vergeleken worden Erno,
In mijn reactie stond dat ik graag de rest vooruit gestuurd wilde hebben.
Mijn vergelijking met Ebay.com was omdat ik aan wilde geven dat iets wat ik in de US bestel al binnen 5 werkdagen bezorgd is (zelfs via USPS)
beste Hubert-jan,
dat duurt dan nog erg lang met ebay vind ik! 5 werkdagen ??? sow hey!
als je bij ons iets besteld voor 15uur is het de dag erna al binnen.08-12Beste Erno,
Ik begin me te irriteren aan je ontwijkende antwoorden en je tijdrekkerij.
We zijn weer 3 dagen verder.
Nogmaals: Graag overige spullen vooruit sturen.
09-12Beste Hubert,
dat moet je ook niet doen, zonde van je energie en je weekend. zoals reeds besproken, je gehele bestelling wordt maandag verzonden
nog een fijne zondag!11-12artikelen in goede orde ontvangen.
17-12uitnodiging tot invullen review
Ingevuld dat communicatie zoals hierboven zeer slecht en ontwijkend is.
19-12Beste Erno,
Tijdens het passen van de grootlicht leds (bolletjes) ben ik er achter gekomen dat deze niet door de opening van de koplamp passen.
Tevens passen de knipperlicht leds niet allemaal (geloof 2 stuks wel, die hebben een ander armatuur)
Kan ik deze ruilen?
20-12Hallo Hubert,
Ik heb net je review gezien, ik denk dat we daar eerst iets aan moeten doen.
ik wacht op je voorstel!Beste Erno,
Als je mijn review niet begrijpt dan zou ik onze communicatie nog eens teruglezen.
Jij kunt nu bewijzen dat je beter kunt dan je tot nu toe hebt laten zien.
Onderstaande chantage ben ik niet gevoelig voor.
Beste Hubert,
Je hoeft je niet onnodig negatief uit te laten over mijn bedrijf, ik stel voor dat je de andere reviews leest en dan eens bij jezelf nagaat of jouw review juist en correct is.
Je noemt chantage, geen idee waar je het over hebt, maar een klant die zich onjuist negatief uitlaat zal niet dezelfde coulance krijgen als een klant die zich wel gedraagd zoals het hoort,.
Dus nogmaals, graag je onjuiste review herzien en dan kunnen we kijken wat ik uit coulance voor je kan doen.
Ter info; artikel 317/318 in het wetboek van Strafrecht zegt (in het kort):
Hij die, met het oogmerk om zich of een ander wederrechtelijk te bevoordelen, door bedreiging met niet leveren van een dienst iemand dwingt hetzij tot het ter beschikking stellen van gegevens met geldswaarde in het handelsverkeer, wordt als schuldig aan afdreiging, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of geldboete van de vijfde categorie.
21-12Beste Erno,
Als je mijn Linkedin profiel checked zul je zien dat e-commerce voor mij redelijk gesneden koek is.
Dan zul je ook begrijpen dat ik niet zo maar wat op internet gooi, zeker niet om iemand onterecht zwart te maken.
Maar als je om reviews vraagt moet je ook tegen de waarheid kunnen.....
Nogmaals; lees onderstaande mailwisseling terug, dan kun je niet met droge ogen beweren dat je communicatie correct is.
Je producten heb ik nog geen mening over, die zijn nog niet ingebouwd, maar ga er van uit dat die prima zijn.
Ik heb je vooraf uiteraard uitgebreid gegoogled en hier kwamen idd positieve reacties naar voren, vandaar dat ik ook zo verbaasd was over je mailtjes die al mijn vragen/opmerkingen ontweken.
Uiteraard zal ik indien alles netjes is opgelost mijn review aanpassen, dit is niet meer dan terecht.
23-12Beste Hubert,
Nee ik heb niet op je linkedin profiel gekeken, ik respecteer je privacy. Is ook niet relevant in deze. Al was je de koningin iedere klant wordt even goed en netjes behandeld. Ik maak daar geen onderscheid in.
Toch ben ik van mening dat je review allesbehalve eerlijk, correct, juist en relevant is. Jouw review valt in negatieve zin enorm op, dit zal bij jou toch ook een twijfelmoment iz je eigen handelen moeten oproepen.
Klopt, wij vragen iedere klant om een review, daar dit in mijn ogen belangrijke feedback geeft, maar ook een nieuwe klant een indruk geeft van de webwinkel. je review is echter geen afspiegeling van de waarheid. Daarom vraag ik je ook deze review te herzien. Dat je aangeeft dat een set hb3 3000k helaas niet op voorraad is, dat is een review die de waarheid weergeeft. Jouw review is echter een weerspiegeling van een uiterst onterecht negatief moment, welke in geen enkele verhouding staat met hetgeen er gecommuniceerd is. Voor jouw info, we verkopen per week een 50 sets xenon en je bent de allereerste in 2012 die een set hb3 3000k besteld, Ik hoef je dan waarschijnlijk niet uit te leggen dat een goed voorraadbeheer ook inhoudt dat een zulke set niet voorradig is.
Ik denk dat het daarom fair is eerst je review te herzien waarna vervolgens vanuit coulance je verkeerd bestelde producten geruild kunnen worden. Dit is de juiste volgorde, achteraf aanpassen is niet de
juiste volgorde daar je review niet gaat over de aftersales.Gisteren tijdens de inbouw bleek dat 3000k niet geleverd is maar 4300k
en dat van de 4 geleverde knipperlichtleds er 2 rood zijn ipv oranje.......
Wordt vervolgd.....