Luitjes,
Hier ben ik weer!
Vorig jaar was mijn eerste deelname aan Alpe d' HuZes. Wat een waanzinnig mooi en goed evenement zeg, helemaal top!!! het jaar daarvoor kwam ik niet door de loting maar afgelopen jaar gelukkig wel. Ik wilde ook wat doen voor al die mensen die vechten tegen deze verschrikkelijke ziekte. Op de dag dat mijn inschrijving bevestigd werd kreeg ik te horen dat mijn oom nog maar 6 weken te leven had. Op dat moment kreeg dit avontuur een andere wending en ging ik er ook naartoe met een verhaal. Zoals ik mijn oom (Wim) had beloofd ben die dag 6x omhoog gereden en kwam thuis met een ervaring rijker. Ik kan jullie niet beschrijven wat en hoe het is om daar tussen al die mensen en verhalen te mogen rijden. Dat is onbeschrijflijk en dat moet je zelf ervaren. Ik heb toen gelijk besloten volgend jaar weer mee te rijden en ben nu al weer bezig met de voorbereidingen. En ook dit keer doe ik het voor al die zieke mensen en natuurlijk voor mijn oom Wim die al meer dan een jaar is overleden!!
Ik hoop dat jullie mij netzo als afgelopen jaar weer zoveel mogelijk willen steunen. Ook dankzij jullie geweldige steun had ik voldoende bij elkaar om te mogen starten. Het zou mooi zijn als ik weer een leuk sponsorbedrag mee kan nemen voor de KWF!!
Hier de link van mijn actiepagina waar jullie kunnen doneren!!
http://deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl/acties/berriebovenschen/berrie-bovenschen/actie.aspxZoals beloofd een overzicht van de personen die tot nu toe gedoneerd hebben.
NAMEN DONATEURS:
Sigrid
Racebeus
Sabar
Maba 44
Boven de 200
Jan A
Hans Luna
Targa Floriaan
Delnoy
Erik997s
Aher
Ivo 3.6
NAMEN TOEZEGGINGEN:
Marino
Totale bedrag tot nu toe:
540 euro gedoneerd.
150 euro max toegezegd.
Ik wil jullie even laten weten dat toezeggingen niet mee geteld worden met het donatiebedrag omdat toezeggingen afhangen van de hoeveel klimmen ik die dag volbreng en dus achteraf gedoneerd wordt. Telt dus niet mee met de minimale 2500 die voor mij nodig is om te mogen starten!! Maar ben er natuurlijk wel heel blij mee!!
Vanaf 1000 Euro mag ik de sponsoring op mijn shirt laten drukken. Dus bijv het logo en de naam van dit Porscheforum!!
Jullie zijn super!!!!!
Laatst bijgewerkt door
Ber op 21 jan 2013 21:37, in totaal 13 keer bewerkt.