Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Kart

30 jan 2013 14:01

er bestaat een Kart (van Kreidler, kart F-170...), toegelaten op de openbare weg, zelfs op de snelweg.....
lijkt me enorm leuk (ondanks het beperkte vermogen, 14 pk, en max 88 km/u) ....
maar of het nu echt verantwoord is tussen het gewone verkeer
(autostrade tegen 88 km/u :roll: )

http://www.kitcarcollection.com/used-ca ... erkart.php

maar voor nog geen 3000 euro, super om je ermee te amuseren op afgelegen baantjes, zonder dat je echt naar een circuit moet.....

Afbeelding

Re: Kart

30 jan 2013 14:11

zie filmpje van Autoweek site :

http://www.autoweek.nl/video/3187/racer-in-zakformaat-smc-f-kart-200

:lol:

30 jan 2013 14:25

Je begrijpt dat dit Chinese troep is met de merknaam "Kreidler" (net zoals de scooters van Kreidler die sinds een paar jaar te verkrijgen zijn). Dingen waren jaren geleden al te koop onder andere namen, net na de Chinese minibike/pitbike rage. :wink:

30 jan 2013 14:39

Een keer gezien bij Wegmisbruikers. Een cafe eigenaar die van de weg werd 'geplukt'.
Naderhand bleek alles in orde.

30 jan 2013 15:17

Toch triest dat zo'n mooie merknaam te grabbel wordt gegooid :cry:
Kreidler was vroeger de absolute top veeeeel beter dan Zundapp.

30 jan 2013 15:37

Cazzo Super Veloce schreef:Kreidler was vroeger de absolute top veeeeel beter dan Zundapp.

Nou, daar zijn de meningen over verdeeld :mrgreen:

30 jan 2013 15:41

Haha voel ik hier een strijd opkomen heren :mrgreen: ?
Kan helaas niet mee doen...voor mijn tijd :(

30 jan 2013 15:42

Dat dacht ik al :mrgreen:
Ik zeg roestende remschijven en gietijzeren onderpoten bij Zundapp
Kreidler respectievelijk RVS en alu :popcorn:

30 jan 2013 15:46

56797

Bij n Zundapp moet je met zn drieen zijn :mrgreen:

30 jan 2013 16:39

ik had vroeger een Kreidler Florett (eitank)
nog altijd spijt van dat ik die verkocht heb (perfecte staat !!!! ) voor (omgerekend) 200 euro :(
nu ongeveer 20 jaar geleden verkocht....

30 jan 2013 19:47

een maat van mij had een kreidler met een super breitwand cilinder erop,wat maakte die een toeren.
zelf had ik liever de honda's (mb/mt 50) was een leuke tijd.

30 jan 2013 20:58

brommers :salut:

30 jan 2013 21:15

Ronaldo schreef:Een keer gezien bij Wegmisbruikers. Een cafe eigenaar die van de weg werd 'geplukt'.
Naderhand bleek alles in orde.

:salut:

01 feb 2013 0:16

Die man komt bij mij uit de buurt. Ik was toevallig aan het kijken voor zo'n kart toen ik hem in het echt zag. De man (uit het filmpje) riep vanaf zn balkon dat ie tekoop was (geloof voor iets van 2,5k), maar het zal er best wel klein/cheap uit.
Nu kijken of ik er zelf een straatlegaal kan bouwen :drive:

01 feb 2013 0:47

nou, ik weet niet of het echt troep is,de man die alles heeft opgekocht was john bos.
heef nog steeds een kreidler zaak in goes en daar kan je dan ook nog echte nieuwe kreidlers kopen.
hij heeft een fabriek in portugal omdat het maken van de onderdelen hier teduur is.
ik weet niet of hij hier ook mee temaken heeftmhij verkoopt alles behalve rommel.

gr anton964

01 feb 2013 1:29

ralf996 schreef:Die man komt bij mij uit de buurt. Ik was toevallig aan het kijken voor zo'n kart toen ik hem in het echt zag. De man (uit het filmpje) riep vanaf zn balkon dat ie tekoop was (geloof voor iets van 2,5k), maar het zal er best wel klein/cheap uit.
Nu kijken of ik er zelf een straatlegaal kan bouwen :drive:

He Ralf kerel, ben jij er ook nog :wink: ?
Zelf straatlegaal bouwen hoef je niet eens te overwegen, gaat veel en veel duurder worden met typegoedkeuringen e.d. erop.
Of je moet creatief wezen met bijv een chassisnummer van een chinese quad/atv met kenteken :mrgreen:
anton964 schreef:nou, ik weet niet of het echt troep is,de man die alles heeft opgekocht was john bos.
heef nog steeds een kreidler zaak in goes en daar kan je dan ook nog echte nieuwe kreidlers kopen.
hij heeft een fabriek in portugal omdat het maken van de onderdelen hier teduur is.
ik weet niet of hij hier ook mee temaken heeftmhij verkoopt alles behalve rommel.

gr anton964

De John Bos :wink: ?

01 feb 2013 12:11

ZüNDAPP...... Ziet U Niet Dat Alles Precies Past????
Ik reed vroeger een Zündapp KS80 met een 100cc cilinder....en een 34mm mikuni carberateur....Dat waren nog eens tijden......

01 feb 2013 13:28

misschien met de motor van een R1, of een hayabusa ..... :shock: 8)
Plaats een reactie