Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
31 jan 2013 15:33
http://www.telegraaf.nl/autovisie/autov ... ent__.html
Laatst bijgewerkt door
Thefrits op 31 jan 2013 18:32, in totaal 2 keer bewerkt.
31 jan 2013 17:30
Copy-Paste
De krant van wakker nederland die op Donderdag 31 jan 2013 om 10:32 schreef:Exclusief: Spyker werkt aan 911-concurrent
door onze redactie
AMSTERDAM - Spyker Cars presenteert begin maart op de Autosalon van Genève een nieuwe sportwagen, waarmee de fabrikant uit Zeewolde de iconische Porsche 911 wil beconcurreren.
"Ik zeg niets, anders dan dat het je zal verrassen", reageerde een opgetogen en als vanouds weer positieve Victor Muller van Spyker desgevraagd in een gesprek met Autovisie. "Kom maar naar onze persconferentie." Betrouwbare bronnen melden dat het om een kleiner en goedkoper model gaat dan de huidige sportwagen van het merk.
Afwezig
Spyker was de afgelopen twee edities van de belangrijkste autobeurs ter wereld afwezig, onder andere vanwege de afhandeling van het Saab-faillissement. Bovendien zorgde de ondergang van de Engelse carrosseriebouwer voor de nodige problemen. "We hebben we de gereedschappen en mallen bij diverse toeleveranciers opgespoord en overgebracht naar Zeewolde. We hervatten binnenkort de productie", aldus Muller.
Wanneer de kleine Spyker in het programma komt, is niet bekend.
© 1996-2013 TMG Online Media B.V., Amsterdam.
Alle rechten voorbehouden.
e-mail: redactie-i@telegraaf.nl
31 jan 2013 18:09
Toch spannend; een compacte lichte Spyker met een (audi) RS4 blok erin, achterwielaandrijving, mmm
31 jan 2013 19:05
ik zou liever een Spyker bezitten dan een 911
(of mag ik dat hier niet zeggen.....

)
31 jan 2013 19:10
Nee, dat mag je idd hier niet zeggen.....
Zal wel iets met 4-wiel aandrijving worden een een stupid flappy gearbox, met allemaal glimmende knopjes...
Begrijp me niet verkeerd, ik vindt de designs van Spyker waanzinnig mooi, maar om nou het '911-wiel' opnieuw uit te vinden.......dat gaat helaas niet meer!
31 jan 2013 19:23
Om het 60 jaar oude , op wereldniveau staande 911 imago te gebruiken om aandacht voor het zoveelste natte droompje te krijgen...
Och, och
31 jan 2013 19:30
Slimme marketing maar het zal nooit een 911worden...
Ben benieuwd hoe het er uit ziet!
31 jan 2013 23:01
Dan mogen ze toch eerst eens leren hoe ze een auto in elkaar moeten zetten... Afwerking van een Spyker is gewoon prut.
31 jan 2013 23:05
Zoveel geld voor een kitcar .. Gaat nergens over.
Merk voor verveelde Arabieren die al een berg
Ferrari's en Lambo's hebben...
31 jan 2013 23:06
Geen schijn van kans! Spyker is op sterven na dood. Dit zijn de laatste stuiptrekkingen. Let maar op
01 feb 2013 0:13
snap zoeen uitspraak ook niet,een echte porsche rijder gaat nooit in wat anders rijden.
ze kunnen bouwen doen wat ze willen maar het is geen porsche.
gr anton964
01 feb 2013 0:51
Mwah, dr zijn genoeg niet zo echte Porsche rijders die best een keer iets anders willen proberen.
Maar Spyker dat wordt echt never nooit iets.
(afzichtelijk lelijk ook die dingen)
Er is maar 1 nederlandse sportwagenbouwer, en daar mag VM niet bij in de schaduw staan.
01 feb 2013 1:25
Moet zeggen dat ik nog maar weinig uit de Spijker stallen heb zien vertrekken waar ik echt een WOW gevoel bij had dus ben zeer benieuwd waar ze mee gaan komen.
Laatst bijgewerkt door
Delnoy op 01 feb 2013 8:57, in totaal 1 keer bewerkt.
01 feb 2013 1:37
Typisch nederlands hoor, die reacties: "kan nooit wat worden...."
Dat zei men in Italie ook van Pagani....
Ik wacht eerst de beurs en foto's af voordat ik een mening ventileer.
01 feb 2013 2:41
Komt vast na de Peking to Paris SUV
01 feb 2013 3:36
Cazzo Super Veloce schreef:Er is maar 1 nederlandse sportwagenbouwer, en daar mag VM niet bij in de schaduw staan.
Wie is dan die enige Nederlandse sportwagenbouwer?
DAF bestaat toch al heel lang niet meer?
01 feb 2013 6:40
ach, victor werd gebeld door zijn publiciteitsmanager dat het weer eens tijd werd om in de bladen te staan. windbuil.
01 feb 2013 8:12
Subdriver schreef:Cazzo Super Veloce schreef:Er is maar 1 nederlandse sportwagenbouwer, en daar mag VM niet bij in de schaduw staan.
Wie is dan die enige Nederlandse sportwagenbouwer?
DAF bestaat toch al heel lang niet meer?
Wat dacht je van DONKERVOORT...?
01 feb 2013 9:55
patrick911 schreef:Typisch nederlands hoor, die reacties: "kan nooit wat worden...."
Dat zei men in Italie ook van Pagani....
Ik wacht eerst de beurs en foto's af voordat ik een mening ventileer.
VM heeft itt Horacio Pagani allang bewezen dat hij het niet kan.
(Pagani's zijn trouwens net zo lelijk als Spykers, dat dan weer wel)
01 feb 2013 10:57
patrick911 schreef:Typisch nederlands hoor, die reacties: "kan nooit wat worden...."
Dat zei men in Italie ook van Pagani....
Ik wacht eerst de beurs en foto's af voordat ik een mening ventileer.
Het probleem is dat Spyker al een tijdje auto's bouwt en dat de bouwkwaliteit echt heel slecht is. Dan mag je op basis daarvan toch hoop ik wel sceptisch zijn?
En als men het in Italië ook doet is het niet typisch Nederlands.
01 feb 2013 13:03
roondejong schreef:Wat dacht je van DONKERVOORT...?
Ik weet wel dat jullie Donkervoort bedoelen en ja, hij bouwt sportwagens maar in mijn optiek als je het over een Nederlandse sportwagen bouwer hebt dan gaat het niet over een doorontwikkelde Lotus maar een geheel eigen concept/ontwerp.
Een beetje het verschil tussen "een Nederlandse bouwer van sportauto's" en "een bouwer van Nederlandse sportauto's".
Gaat het erom dat het een Nederlands concept/ontwerp is of dat de bouw in Nederland plaatsvindt?
Nu zullen er vast wel opmerkingen komen dat de Donkervoort een geheel eigen doorontwikkeling is en dat daarom wel van een Nederlands....... etc. etc.
Is ook zo. Waar ligt de grens? Moeilijk aan te geven. Ik vind het in ieder geval geen Nederlandse sportwagen.
Just my 2c.
01 feb 2013 13:16
En deze dan, Carlos
01 feb 2013 13:17

Lotus

Donkervoort
Zoek de verschillen
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.