Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

RAL nummer gevraagd

07 apr 2013 23:09

Hallo medeforummers,

Ik ben op zoek naar een leuk kleurtje roze/paars om mijn velgen in te laten poedercoaten.
En nou was ik vandaag wat aan het prutsen met m'n "auto" en ik vind het paars van een KW schroefset wel leuk eigenlijk.
Heeft iemand hier toevallig een RAL nummer van zodat ik kan vragen aan de coater of dit mogelijk is :scratch: ?

b.v.d.

Mudje

Afbeelding

Re: RAL nummer gevraagd

08 apr 2013 13:35

Heeft wel wat weg van RAL4008 maar de RAL-waaier is nogal beperkt.

08 apr 2013 13:43

http://www.ralkleur.nl/

08 apr 2013 14:02

ral 4008 kwam ik ook op uit
maar ik denk dat je dan nog het neon / funky achtige van de KW kleur

08 apr 2013 15:10

Of gewoon even met KW bellen:

KW Automotive UK Ltd.
2 Ropers Farm
Ropers Green Lane
Rochester, Kent
ME38 AD

Phone: 0870 990 7536 (even 0044 voor Engeland ervoor :wink: )
Fax: 0845 021 2548

Dat heb ik maar even gedaan en ik heb een aardige dame van marketing gesproken (Nathalie). Het paars van KW is geen RAL-kleur, maar een specifiek voor KW gemengde/gemaakte kleur. In principe geven ze de kleurcode niet vrij, maar als je het schriftelijk vraagt en aangeeft waar je het voor nodig hebt, zouden ze je de kleurcode wel eens kunnen sturen (maar dat kon ze me niet met zekerheid zeggen)...

:drive:

08 apr 2013 18:07

Wat een service... :thumleft:

08 apr 2013 21:44

Zozo wat een service, respect voor Black Betty :res:
Ben puur beetje aan het oriƫnteren hoor, zoveel moeite had niet gehoeven. :oops:

Zoek gewoon een leuke tint roze/paars om m'n velgen in te laten coaten met een bijbehorende kleurcode, enkele voorbeelden:
"House of Kolor Pavo Purple shimrin"
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Neig steeds meer richting paars, vind de bovenste van dit rijtje bijvoorbeeld errug lekker :mrgreen: .
Ben alleen bang dat Paars heel donker wordt zodra de zon er niet vol op staat (en dat tekort aan zon hebben we nogal in NL).
Plaats een reactie