Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
19 apr 2013 10:23
Je kan geen koffiezetapparaat kopen of er komt weer een email, bent u tevreden
Geef uw mening kost maar 2 minuten van uw tijd
En het ergste vind ik nog om cijfers te geven, zeker nog een fobie van vroeger op school
Van de BMW na een keer onderhoud, hoe werd u geholpen, hoe snel werd de rekening gestuurd etc etc etc.
Van Pon heb ik ze allemaal een 9 gegeven natuurlijk
Krijg er een lange zak van zou mijn oom zeggen
19 apr 2013 10:33
+1
19 apr 2013 10:53
Deze komt net weer binnen, kocht een nieuwe tel.
Geachte klant,
Op 17-04-2013 heeft u een KPN winkel bezocht. We zijn benieuwd naar uw mening.
Uw mening telt
Wij werken continu aan het verbeteren van onze dienstverlening. Uw mening, suggesties en ervaringen helpen ons om u nog beter van dienst te zijn. Wij stellen het op prijs als u een aantal vragen wilt invullen.
Het beantwoorden van de vragen duurt slechts enkele minuten. Klik hier om naar de vragenlijst te gaan:
19 apr 2013 11:27
Gewoon wegklikken, niet aan ergeren...
19 apr 2013 11:38
.. en nergens meer een geldig E-mail adres afgegeven
19 apr 2013 12:10
Precies, je strooit tenslotte zelf je persoonlijke gegevens rond.
19 apr 2013 12:19
Lange Zak, mooie term, kende alleen Hangzak (zelfde gevoel)
19 apr 2013 12:30
Olaf schreef:.. en nergens meer een geldig E-mail adres afgegeven
+1.
19 apr 2013 12:38
niet leuk, maar wel logisch.
bedrijven kunnen zich alleen nog onderscheiden in service dus wil je weten wat je moet doen om klanten binnen te halen en te houden. een klant die je bedrijf of de dienstverlening met een 9 of een 10 beoordelen zijn ambassadeurs voor je bedrijf!
zij maken reclame voor je bedrijf en das de beste reclame die er is (en de goedkoopste)
bijna alle bedrijven zijn hier mee bezig. je kunt zelf wel vinden dat je het goed doet, maar het gaat om wat de klanten er van vinden; dat bepaalt pas hoe goed je bent!
19 apr 2013 12:52
Heb voor zulk soort zaken een 2e emailadres. Wordt met name ingevuld bij promotiele activiteiten e.d.
1 x in de 2 a 3 weken kijk ik hem even snel door, vaak is het alles wissen met 1 klik op de knop.
Vreemd genoeg komt er ook alleen in deze email spam voor, in mijn normale email praktisch niet.
On: Zulke zaken gooi ik altijd gelijk weg, als ik ontevreden ben dan vernemen ze dat in de winkel wel.
19 apr 2013 13:14
Op 17-04-2013 heeft u een KPN winkel bezocht. We zijn benieuwd naar uw mening.
Uw mening telt
Nou
...
Al gebeld?
19 apr 2013 14:24
Kheb een heel mooi toestel Rob, een Sony Xperia meen ik
Terwijl ze bezig waren zag ik zijn collega een paar keer bukkend de winkel in en uit gaan
Vroeg wat er aan de hand was, maar de aantal keren werd geteld en zo konden ze het omzeilen, moet niet gekker worden
Ook de buurman kwam zo binnen en ging weer weg
19 apr 2013 15:02
Als mijn mening telt: "Flikker dan op met die enquetes!"
19 apr 2013 16:19
molen934 schreef:Kheb een heel mooi toestel Rob, een Sony Xperia meen ik
Terwijl ze bezig waren zag ik zijn collega een paar keer bukkend de winkel in en uit gaan
Vroeg wat er aan de hand was, maar de aantal keren werd geteld en zo konden ze het omzeilen, moet niet gekker worden
Ook de buurman kwam zo binnen en ging weer weg
Ik ZIE de Jiskefet parodie al voor me..... Wat een treurigheid.
19 apr 2013 16:21
o das heel normaal hoor, verkopers worden afgerekend op het aantal 'tikken'. Dat bukken komt bij bijna alle winkels voor!
het aantal tikken geeft aan wat er aan omgezet gescoord zou moeten worden volgens het management. dus teveel tikken zorgt dat je op je flikker krijgt omdat dan je omzet per klant lager uit valt
Laatst bijgewerkt door
mbembe op 20 apr 2013 10:01, in totaal 1 keer bewerkt.
19 apr 2013 22:22
Ik heb 2 emails daarvoor, 1 is serieus, de 2e is voor internetgedoe. Maar zelfs die 2e geef ik niet zomaar weg, bv als ze in de winkel mijn gegevens vragen krijgen ze nooit mijn emailadres.
Waar ik mij ook heel erg aan kan ergeren, als ze een score vragen en je geeft 9 ipv 10. Dan beginnen ze vragen te stellen van waarom geen 10 wat heeft de verkoper misdaan?
En als je dan zegt dat je gewoonweg geen 10 geeft omdat dat een zeer uitzonderlijke prestatie zou moeten zijn, snappen ze het niet en vragen ze wat hij dan verkeerd gedaan heeft.
19 apr 2013 23:31
Ach, er zijn verzorgingstehuizen waar verplegers/sters tijdens de verzorging in en uit moeten scannen bij de patiënten. Geef je de één net wat meer aandacht dan mag je je verantwoorden.
20 apr 2013 10:00
Nooit te oud om te leren zie je wel Horn, zo gaat dat in de Retail!
20 apr 2013 10:31
Meestal verandert er ook niets n.a.v. wat je invult
20 apr 2013 10:32
was al helemaal verbaasd over de frauderende supermarkteigenaren deze week. en nu dit ook nog... mijn vertrouwen in de middenstand daalt met de dag
20 apr 2013 11:13
Allemaal zakkenvullers zijn het, die middenstanders
Graaiers!
20 apr 2013 12:38
Vleesverwerkers zijn mog erger....
20 apr 2013 13:19
Kruisje rechts bovenaan...
Opgelost.
20 apr 2013 16:56
Ha ha, een bericht van Leander
"Wat vond u ervan?
Wij willen graag weten wat u van het evenement vond! U kunt bij dit bericht uw reactie achterlaten.
Heeft u tips en verbeteradviezen dan kunt u deze altijd e-mailen naar de organisatie. De meeting maken we samen dus wij staan open voor uw feedback."
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.