Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Cabrio / kleuter / pet

04 jun 2013 23:18

Rij in het weekend al eens met een MX-5 :? met zoonlief van 3,5 jaar. Onlangs een pet kwijtgespeeld die het luchtruim koos langs de snelweg omdat meneertje er constant aan zat te prutsen (en aan de pook en handrem :? ).

Groot drama natuurlijk dat we dat ding kwijt waren, bestaan er kind "cabrio proof " petten die tegen wat snelheid kunnen want het is met een klein kind niet altijd mogelijk om de leukste weg te nemen

Re: Cabrio / kleuter / pet

04 jun 2013 23:23

achterstevoren zetten.

04 jun 2013 23:33

Beetje vervelend met een Recaro kinderstoel :wink:

Ik zal bij Zeeman in Hulst eens een familypack kinderpetten gaan halen :mrgreen:

05 jun 2013 1:21

Met touwtje vastmaken aan de kinderstoel, bij een meisje haarklipjes door het haar en pet. Wellicht dat fanatieke zeilers nog een tip hebben.

05 jun 2013 7:24

Duckttape...of nietjes :mrgreen:

Zo'n touwtje waar je een speen mee kan vastklippen aan kleding is natuurlijk ook mogelijk.

05 jun 2013 7:38

Hoedje met een kinband (zeilerstip).

Of anders je zoon ondersteboven in zijn stoel zetten (dan wel zorgen de de veters van de schoenen goed gestrikt zijn) :mrgreen:

05 jun 2013 7:39

ik vind touwtjes en kinderen nooit een erg fijne combi... als je een petje op je kind zet dat goed past, waait hij niet af. zeker niet als hij in een kinderstoel zit (had ik even gemist) daar die kinderstoel hoger is dan het hoofd van je kind (zo niet, hoeft hij niet meer in die stoel :lol: ). En de zijraampjes dichtlaten.

of zo eentje

Afbeelding

05 jun 2013 8:15

Of zo'n bretel achtige mouw ophouder er aan klikken dat werkt ook prima en geen gevaar qua touwtjes zoals Horn aangeeft
Plaats een reactie