Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Waar maak ik mij druk over....

26 jun 2013 10:50

Tsja.... Moet dit toch effe kwijt...
Ik begrijp dat er hier aardig wat Privium personen op t forum zitten. Dat wil dus zeggen dat ze regelmatig op SPL rondlopen.
Ik vlieg 3-4x per week, alles binnen Europa en ik begin mij steeds meer te ergeren aan die Rabo advertentie vlak voor de kofferbanden, tegenover de plee.
Een levensgrote foto van een ontzettend zelfingenomen kwast die nou precies aan het beeld voldoet van een arrogante, minzame bankier, die uitstraalt dat wij allemaal maar een stelletje sukkels zijn. Die beste man is waarschijnlijk een hele aardige vent, maar die foto is echt vreselijk..
Ben ik nou de enige en moet ik aan de pillen, of hebben jullie dat ook?.
Ik heb eventueel een foto, maar dat gaat me iets te ver, die man zelf kan er namelijk niks aan doen dat ik me dood erger aan die foto...

Re: Waar maak ik mij druk over....

26 jun 2013 11:02

Gijs356 schreef:Ben ik nou de enige en moet ik aan de pillen, of hebben jullie dat ook?.

Wil je een eerlijk antwoord....? :mrgreen:

Het zou niet eens in me opkomen om me druk te maken om een dergelijke reclameposter :wink:

26 jun 2013 11:04

+1. en die man op de poster is maar een fotomodel hoor :wink:

26 jun 2013 11:09

Nee, de beste man is directeur Rabo Rotterdam Zakelijke markt, staat onder de foto... :)
En wat ik al eerder meldde: Ik kom er 3-4x per week langs en dan is het net de Chineese waterdruppel op je voorhoofd.....
Ik ga wel aan de pillen!! :D :D

26 jun 2013 11:45

Ik stoor me meer aan de schaars geklede dames, hé bah :cheers:
En ach kerels daar let in de regel niet zo op :oops:

26 jun 2013 12:30

Ben benieuwd naar de foto...

26 jun 2013 12:46

Als je je DAAR al druk om maakt :shock: De meeste reclames zijn toch niet interessant :bang: dus deze zal geen uitzondering zijn.

26 jun 2013 14:16

Kheb hem gezien
http://www.rabobank.nl/bedrijven/servic ... enleenbank

26 jun 2013 19:41

Laat maar eens zien die foto!

26 jun 2013 20:14

Gijs356 schreef:
... Privium personen ... en ik begin mij steeds meer te ergeren aan ...

.. die veels te smalle parkeerlaatsen op de Privium Parking :evil:

26 jun 2013 20:47

Valet Parking, pleur hem voor de deur en geef de sleutels af :D

26 jun 2013 20:48

Op de pauperparking P3 kan ik zelfs mijn 5 m+ slagschip met gemak kwijt.... :mrgreen:

26 jun 2013 21:00

Als dit bij jou een probleem is, dan heb je geen echte problemen. ;)

26 jun 2013 21:04

ik heb de poster nog nooit gezien zelfs...

de ENORM SMALLE parkeer plekken op P1 zijn wel echt SUPER irritant.

27 jun 2013 6:26

bedoel je deze ?

58339

27 jun 2013 7:20

Als jij je hier aan stoort dan heb je pas echt een probleem

27 jun 2013 8:50

Jan A. (997 4S) schreef:Valet Parking, pleur hem voor de deur en geef de sleutels af :D

Dat deed een vriend van me ook met zijn A5. Toen hij terug kwam stond er 800 km extra op de teller en de laatste bestemming in de Navi was Dortmund. :popcorn:

Lekker betrouwbaar daar bij Schiphol :mrgreen:

27 jun 2013 8:59

Hier bij de plaatselijke VW en Audi dealer maakte iemand ooit een proefrit van drie weken. Hij vond het wel geoorloofd om ondertussen zijn familie in het buitenland te bezoeken.

27 jun 2013 9:33

Gijs356 schreef:Nee, de beste man is directeur Rabo Rotterdam Zakelijke markt, staat onder de foto... :)

Tja. Rabo: aubergine plakpakken, spekzolen en aardappelhoofden. Of bedoelde je dat niet :mrgreen:

27 jun 2013 9:59

:mrgreen: :mrgreen:
Miste de laatste keer op schiphol de ING reclames op de slurven. Zijn nu ook door Rabo ingepikt :bang:

27 jun 2013 13:17

Ik let nooit op de reclame. Wij vliegen meestal vroeg en dan bevind ik me doorgaans nog in een soort vegetatieve toestand.
De dichtstbijzijnde koffiecorner heeft dan meer mijn interesse :wink:

27 jun 2013 13:20

Net als je denkt: "het kan niet gekker hier...." :shock:

27 jun 2013 14:00

Wat ik WEL altijd goed vond is de reclame op Schiphol met de tekst "Welkom op Brussel Airport". Zie je sommige reizigers toch van schrikken :mrgreen: Ik weet niet of deze er nog hangt en ook niet meer wie de reclame maakte of waarom!

27 jun 2013 21:36

Ik heb iets vergelijkbaars kwa allergie wanneer die flippo van Carglass voorbij komt op TV.

Op SPL heb ik er geen last van, ik heb het in de Crown Lounge altijd erg naar mn zin...

27 jun 2013 21:59

Delnoy schreef:
Jan A. (997 4S) schreef:Valet Parking, pleur hem voor de deur en geef de sleutels af :D

Dat deed een vriend van me ook met zijn A5. Toen hij terug kwam stond er 800 km extra op de teller en de laatste bestemming in de Navi was Dortmund. :popcorn:

Lekker betrouwbaar daar bij Schiphol :mrgreen:

Het is wel handig wanneer je je sleutels afgeeft dat je checkt of die persoon er ook daadwerkelijk werkt of een toevallige passant is :mrgreen:
Plaats een reactie