02 sep 2013 11:17
02 sep 2013 11:43
02 sep 2013 11:44
02 sep 2013 11:49
Erwin schreef:In plaats van hier een topic aanmaken misschien gewoon een mail sturen naar Ziggo,![]()
......of deze post verplaatsen naar het spui-je-gal forum van Ziggo
02 sep 2013 12:01
02 sep 2013 12:06
02 sep 2013 12:39
02 sep 2013 12:51
dobbelsteen schreef:Die situatie herken ik. Ooit eens een onterechte parkeerboete gehad, wil ik mailen naar het bedrijf blijkt dat die email adressen niet werken.
02 sep 2013 13:10
02 sep 2013 19:04
02 sep 2013 19:09
02 sep 2013 19:18
02 sep 2013 20:08
03 sep 2013 19:22
03 sep 2013 19:52
03 sep 2013 20:03
Lassie?...............molen934 schreef:Nou ik heb me erin gebeten en bleef volhouden en kreeg ze te pakken
03 sep 2013 20:32
03 sep 2013 20:49
03 sep 2013 22:57
???? Tis geen And... Windows?! Gewoon laten draaien, als er iets boeiends is op het netwerk van Ziggo, resetten ze hem op afstand voor je....barolo schreef:Modem resetten moet je zo'n 1 x per maand doen.
Over miskleunen gesproken, dit soort "assistenten" .... pfff... Overigens bijna nooit nodig, maar ik kan met dat soort dingen nooit vinden wat ik nodig heb...barolo schreef:Op het klantportaal kun je vragen stellen aan Tess, maar ja, dan heb je wel een internet verbinding nodig.
04 sep 2013 10:29
04 sep 2013 11:12
04 sep 2013 20:39
05 sep 2013 7:58
05 sep 2013 10:20
05 sep 2013 11:54