Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
10 feb 2014 18:05
Dit is echt snel. Mijn vrouw vind em niks maar ik vind het super.
wat is jullie mening?
http://youtu.be/06hesW3f7BAhttp://youtu.be/wOt2MieregE
Laatst bijgewerkt door
renetrzes op 10 feb 2014 18:29, in totaal 1 keer bewerkt.
10 feb 2014 18:24
leuk maar om dat nou op een bospad in almere te doen...
10 feb 2014 19:38
Zou het graag rijden maar doe mij die dichte versie maar
10 feb 2014 19:44
Alle Donkervoorts zijn écht snel....wrong topic mate!
10 feb 2014 19:58
Klopt mate. Maar dit is tot nu de snelste productie wagen ter wereld !
10 feb 2014 20:04
Meer dan 10 donky's in de familie gehad.
De D8 cosworth was mijn favoriet, maar de laatste (een D8 270) was al gevaarlijk op een droge weg!
Als je geen prof driver bent en je rijdt er niet dagelijks in, dan gaat deze auto je toch op een dag bijten!
Ik zou er in de regen niet mee durven rijden.
10 feb 2014 20:47
Cool, maar bouw je voor de helft van het geld zelf. Blijft een te dure 7 kloon.... Maar ja, Joop moet ergens dat pand in Lelystad van betalen. Donkervoort is wel een van de betere 7 kits, maar niet minimaal 2x beter dan de vele andere sevens die je kan kopen. Goede marketing, dat dan weer wel...
10 feb 2014 21:03
Je hebt ervaring begrijp ik?
10 feb 2014 21:06
Yep, zon 15 jaar...
10 feb 2014 22:31
Donkervoort was vanaf de S8 al vele malen beter en mooier gebouwd dan welke Seven dan ook. Het is de enige seven die doorontwikkeld is.....met een kitcar moet je altijd maar afwachten of de bouwer een goede kwaliteit heeft afgeleverd.
De hoge kosten in ons land, maakt ook het eindprodukt duurder....maar je krijgt er ook wat voor: de best afgewerkte Seven die er te koop is, en vanaf de D8 met exotische materialen.
Je bent met een S8 niet gestraft, maar met een Westfield, Pelgrim, MK of Caterham ook niet. Is allemaal een feest, maar verschil moet er zijn
10 feb 2014 23:00
Ben het echt wel met je eens dat de Donkervoort een van de beste is. En qua uiterlijk onderscheid de Donkervoort zich ook. Denk ook zeker dat het lang geleden een goed idee was om de donkervoort niet meer als kit aan te bieden. Juist om de kwaliteit in de hand te houden. Overigens wordt er bij de betere sevens wel degelijk aan ontwikkeling gedaan... Maar je zal het ook eens zijn dat een Donkervoort die qua prijs in de buurt komt van een 991 toch een tikkie overprijst is. Of niet, kan natuurlijk ook
Laatst bijgewerkt door
MickRS op 10 feb 2014 23:07, in totaal 1 keer bewerkt.
10 feb 2014 23:13
Alhoewel... Ik heb er ooit een gezien op basis van een kever
10 feb 2014 23:54
Ook die waren leuk: de Ruska uit hartje Amsterdam!!!
Jammer dat die niet verder zijn gegaan!
Overigens jammer dat een 991 volledig zoekgereden wordt door een GTO?
Mwaah
Tja, tis wel veel geld voor een donk, mee eens, maar ook wel wat exclusiever...prijzen van de Wiesmann al es gezien?
11 feb 2014 0:05
De VM77 en de HKT (Deutsche Gründlichkeit) doen bij fabrieksbouw zeker niet onder voor de Donkeys..
Ga ze maar eens bekijken. Design van de nieuwe Donkeys is wel mooier.
11 feb 2014 0:07
steef schreef:Ook die waren leuk: de Ruska uit hartje Amsterdam!!!
Jammer dat die niet verder zijn gegaan!
Overigens jammer dat een 991 volledig zoekgereden wordt door een GTO?
Mwaah
Tja, tis wel veel geld voor een donk, mee eens, maar ook wel wat exclusiever...prijzen van de Wiesmann al es gezien?
Niet alleen een 991
Aaah en Ruska. Aan die gracht heb ik als jochie heel wat uurtjes doorgebracht. Mijn droom was de Superbuggy. Flake metal blue met zilveren rollbar
Die seven die ik zag was geen Ruska. Heb er niet in gereden, maar beloofde niet veel goeds
11 feb 2014 0:31
What's next.....Obelix?
Die vm en hkt zijn echt lelijk, sommige VM's gaan dan nog, maar die uitstekende spiegels, rare bulten, da ken ech nie!
Maar ja, die rare deurtjes van de Caterham....
11 feb 2014 0:42
haha, ik zei toch design van de donkeys is mooier.
Heb supermooi afgewerkte VM's en HKT gezien.
11 feb 2014 14:51
Volgens mij zijn ze eigenlijk veel te goedkoop die Donkeys.
Gisteren op filmpje gezien dat Joop er 25 per jaar verkoopt.
Das dus een omzet van 3 miljoen per jaar...
En dan in zon pand zitten.
11 feb 2014 17:08
Hij zal ook nog wel wat verdienen aan onderhoud/reparatie/onderdelen neem ik aan.
11 feb 2014 17:17
Die dingen rijden echt geen 10k km per jaar, dus onderhoud zal wel meevallen.
Bovendien is het Audi-techniek, dus je kunt overal terecht.
11 feb 2014 17:25
Audi-techniek, dan gaan ze toch juist gauw stuk?!
11 feb 2014 21:52
Ik weet dat Donkervoort een zeer betrouwbare auto is....zowel de vroege als de late type's.
Ik denk dat de meeste (ex-)bezitters dat kunnen beamen.
11 feb 2014 21:56
Cazzo Super Veloce schreef:En dan in zon pand zitten.
Dat houdt je wel bezig he? Zo'n pand kost echt niet zoveel en de grond in Vaginaveen Oost ook niet.
11 feb 2014 22:14
Ewout schreef:Audi-techniek, dan gaan ze toch juist gauw stuk?!
Ja, maar iedere sloper heeft zat onderdelen liggen
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.