Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Waar gaat dat heen met die benzineprijzen!

31 dec 2014 1:28

Zo op de valreep van 2014 wil ik toch mijn zorgen met jullie delen; kan het allemaal wel uit met die benzineprijzen van tegenwoordig?

De benzine is hier net Naf 0,20 goedkoper geworden en staat nu omgerekend op € 0,80 per liter!
Als je dan ook nog bedenkt dat de wegenbelasting hier € 150,- per jaar is en ze ook nog eens de wegen aan het verbeteren zijn, dan vraag ik me echt af; kan het allemaal wel uit? :mrgreen:

Hoe dan ook, ik wens alle forumleden vele fijne, leuke, sportieve en bovenal veilige kilometers in 2015!

Re: Waar gaat dat heen met die benzineprijzen!

31 dec 2014 4:42

Hier in Dordrecht gisteren voor €1,44/l getankt bij de Esso. Is inderdaad bijna een vrije val in benzineprijs. Per 1 januari gaat hier wel de accijns omhoog begreep ik.
Wat de brandstofprijzen verder doen is denk ik niet veel over te zeggen. Geniet er nog maar van want het kan zo omslaan weer.

Fijne jaarwisseling.

Re: Waar gaat dat heen met die benzineprijzen!

31 dec 2014 16:37

Het is belachelijk, ik vind dat we moeten gaan staken! Willen ze ons allemaal in elektrische auto's stoppen en door de hoge benzineprijzen werd dat alleen maar versneld maar nu is er minder reden om aan het milieu te denken toch? Ach ja onze kinderen maar ja met dit soort prijzen doe ik vanaf nu alles met de auto, al is het naar de supermarkt op de hoek van mijn straat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Fijne jaarwisseling allemaal
Plaats een reactie