Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Valet parking Italian style...

31 maart 2015 9:46

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2386 ... ome__.html

Re: Valet parking Italian style...

31 maart 2015 10:40

zo, weer een FIAT chauffeur minder in zijn onkosten en zijn vrouw ook weer blij met meer zakgeld. :twisted:

31 maart 2015 11:11

Nederlanders en Rome : geen goede combinatie tegenwoordig.

Ik weet wel dat het een Italiaan zijn schuld is, maar kon het niet laten... :mrgreen:

31 maart 2015 11:18

Hij heeft 'm gelukkig niet in een fontein geboord... :wink:

31 maart 2015 11:22

Vraag me wel af hoe dit gaat aflopen met de verzekering ?

31 maart 2015 11:34

zal het hotel wel voor verzekerd zijn denk ik.

31 maart 2015 17:14

Valet zal gedacht hebben, die hollanders zal ik te grazen nemen na de vernielingen van supporters aldaar... :shock:

01 apr 2015 0:25

Het hotel is aansprakelijk en de betreffende medewerker moet het maandelijks zonder paycheck doen.
De eigenaar blijkt er nogal lakoniek onder al heeft het hele uitje van een week sturen door Frankrijk en bergpassen wel een fikse domper opgelopen.
Ik weet ineens weer waarom ik de sleutel nooit aan de valet parking afgeef :wink:

01 apr 2015 9:57

Oeps , Deze auto is NIET door valet parkeerder van het hotel in de winkel geboord , de auto's werden na een gezamelijke rit door een transport bedrijf weer naar Nederland gebracht , de medewerken van dit bedrijf heeft de auto opgehaald bij het hotel om net buiten het centrum hem dus op zijn trailer te laden en dat heeft hij niet gehaald :cry: . Dit vertelde gisteren de eigenaar op de radio.
Plaats een reactie