Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
14 dec 2015 18:31
All, Bij mister auto een paar onderdelen besteld (geen Porsche) , die ik voor bepaalde datum nodig had. Volgens de planner zou dit net op tijd zijn, tenzij ik expres post a 12,50 bestelde dan zou het 2 dagen er voor aan komen. (vrijdag besteld, dinsdag in huis) Echter pakket komt pas na 6 dagen op een donderdag aan, terwijl alles voorradig was zelfs bestelling op aangepast. Niets volgende werkdag ondanks 12, 50 extra. Hierop contact opgenomen met klantenservice, al voor de uitlevering, die geven aan niets te kunnen doen, vaag verhaal over kleine letters dat ze 2 dagen moeten uitzoeken en dan pas gaan leveren.
Het hele expres post verhaal is dus wassen neus bij Mister-auto. Levering weigeren was het advies, dan krijg je de spullen vergoed niet de exprespost. Diverse malen gemaild met klanten service, aangegeven dat dit lijkt op oplichting, extra betalen voor snelle levering en vervolgens terugvallen op kleine letters. Duidelijk dat de klant geen koning is hier. Mijn advies kijk bij de concurrent van Mister auto.
Remco
14 dec 2015 18:34
zelf een aantal keer besteld bij Mister Auto, naar volle tevredenheid. Extra betalen voor snelle levering doe ik niet aan.
maar in jou geval komt het niet professioneel over, zou het er niet bij laten zitten
14 dec 2015 18:40
Dank voor de info Remcoe. Fijn dat je na 10 maanden afwezigheid je bevindingen met ons wilt delen.
14 dec 2015 20:26
1 slechte ervaring en een bedrijf dan meteen aan de digitale schandpaal nagelen
Netjes is het allemaal niet maar voor EUR 12,50 zou ik me niet al te druk maken... Toegegeven: vervelend dat de onderdelen te laat waren.
14 dec 2015 20:42
Ik vind het ook een k*tbedrijf. Franse slag.
Bestel liever via onderdelenshop24, da's spul uit Berlijn en die Duitsers maken tenminste geen fouten tot nu toe. En Mister-auto beide bestellingen wel, heel toevallig. Dat waren dan ook de laatste via hen.
14 dec 2015 20:44
vervelend. tja, webshops. Ze schrijven dat het op voorraad is en gaan het pas bestellen als jij het bij hen bestelt. Gebeurt erg vaak, soms krijgen ze het niet spits. Ligt het bij hun leverancier niet op voorraad en dan grijp je ernaast. Maak dat een keer of wat per jaar mee. 't Is niet anders.
Dank voor de melding, maar 2 dagen te laat vind ik niet bijzonder. Als je zo dringend iets nodig hebt zou ik het ergens persoonlijk gaan ophalen.
14 dec 2015 20:56
Heb zelf hele goede ervaringen met Autopartsonline.nl uit Ermelo. Zowel remdelen voor de boxster als de Jag besteld, keurige berichtgeving (totaal 4 keer) van de order levering en volgende dag just in time geleverd top zaak. Bovendien werd ik ook nog even gebeld omdat ik de verkeerde remblokken voor een Vin nr later had aangevinkt! Goede ervaringen dus ennne scherp geprijst!
14 dec 2015 23:19
Mister auto is niet supersnel, maar wordt verder altijd prima geleverd..
prijzen zijn vaak best scherp en daar moet je dan ff dagje geduld voor hebben.
carpartsdirect.nl ook prima service en is sneller.. prijzen vergelijkbaar met andere shops..
Bij verzenden is er altijd een risico op wat vertraging.. moet je rekening mee houden...
14 dec 2015 23:32
Heb een week geleden 2 achterlichten besteld bij "beste onderdelen", zou 2 dagen duren
Maar heb geen haast, hij heeft vast zijn geld en kan ze bestellen
15 dec 2015 0:15
Remcoe, voordat je een bestelling deed had je ook ff reviews Mister-Auto.nl kunnen nagaan
15 dec 2015 0:53
Ook tijdje geleden daar wat besteld en levering was snel. Reviews lezen kan idd nooit kwaad.
15 dec 2015 8:56
Bij mister auto heb ik 2x iets besteld en dit kwam volgens de regels aan, heb er dus geen negatieve ervaringen mee.
15 dec 2015 10:03
toevallig vorige maand bij Mister Auto ruitenwissers besteld. Levering zou op maandag zijn, kreeg ik maandag een e-mail dat het spul verzonden was en dat het woensdag bezorgd zou worden. Dinsdag stond de postbode voor de deur met de wissers. Tja, niet helemaal strak geregeld kennelijk.Maar ja dan de prijs, ik had 2 wissers voor de prijs van 1 En toch wel feedback via de mail,! zou er zo weer wat bestellen.
15 dec 2015 16:39
Geen slechte ervaringen met Mr Auto. Heb er al diverse keren besteld. Ik bestel ruim van te voren voordat ik aan een klus begin dus eigenlijk altijd op tijd binnen
15 dec 2015 17:00
sunnyfunny schreef:toevallig vorige maand bij Mister Auto ruitenwissers besteld. Levering zou op maandag zijn, kreeg ik maandag een e-mail dat het spul verzonden was en dat het woensdag bezorgd zou worden. Dinsdag stond de postbode voor de deur met de wissers. Tja, niet helemaal strak geregeld kennelijk.
Ze zullen vast niet zelf bezorgen en qua bezorging een slag om de arm houden. Dagje eerder is toch niet echt 'slecht geregeld'? Zou mijn niet boeien denk ik. Toch?
15 dec 2015 17:14
heb er al diverse keren besteld en ontvangen.
soms duurt het wat langer .
als er haast bij is beter om zelf in de winkel te gaan halen.
15 dec 2015 18:28
Zou mijn niet boeien denk ik. Toch?
Het irritantste woord van 2016 is al gevonden
sorry Horn, kon het ff niet laten.
15 dec 2015 19:42
gelukkig een typo...
17 dec 2015 0:00
horn schreef:sunnyfunny schreef:toevallig vorige maand bij Mister Auto ruitenwissers besteld. Levering zou op maandag zijn, kreeg ik maandag een e-mail dat het spul verzonden was en dat het woensdag bezorgd zou worden. Dinsdag stond de postbode voor de deur met de wissers. Tja, niet helemaal strak geregeld kennelijk.
Ze zullen vast niet zelf bezorgen en qua bezorging een slag om de arm houden. Dagje eerder is toch niet echt 'slecht geregeld'? Zou mijn niet boeien denk ik. Toch?
Klopt, ik vond het een prima bezorgtijd. De communicatie was een beetje pummelig. Feitelijk werd 3 dagen bezorgtijd 4 dagen. Gebeurd wel vaker dat de bezorgtijd niet correct wordt weergegeven. Meestal zijn ze echter sneller is
mijn ervaring (zeker als er 3 dagen wordt aangehouden).
17 dec 2015 17:53
Ik bestel er best regelmatig iets. Ervaringen zijn wisselend. Soms zijn leveringen redelijk snel soms belachelijk lang.
Enige wat ik echt vervelend vind is wanneer iets op de website als voorradig staat en zij het toch niet kunnen leveren. Bieden dan geen alternatief en mis je dus 1 cruciaal deel wat je dan weer ergens anders vandaan moet toveren.
Feit is dat zij wel vaak het voordeligst zijn en echt een heel erg breed assortiment hebben. Ik vind het altijd wel fijn om zelf voor een merk te kunnen kiezen. Op een of andere manier heb ik toch per onderdeel een voorkeur voor een bepaald merk.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.