07 feb 2016 11:54
07 feb 2016 12:01
07 feb 2016 12:01
07 feb 2016 12:04
07 feb 2016 13:06
07 feb 2016 13:26
07 feb 2016 13:42
07 feb 2016 14:21
07 feb 2016 14:28
molen934 schreef: hoorde dat dit bij de opleiding werd vereist bij de Politie.:
07 feb 2016 14:30
07 feb 2016 14:33
07 feb 2016 14:35
07 feb 2016 14:55
PTT schreef:Handen aan het stuur.
07 feb 2016 15:05
molen934 schreef:Dat wat Hans zegt is een goeie en hoorde dat dit bij de opleiding werd vereist bij de Politie.
Achteruit in parkeren en nooit met een lege tank wegzetten zodat je gelijk kan vertrekken
07 feb 2016 15:10
07 feb 2016 15:50
mbembe schreef:Mijn mening is dat wij net zo zouden moeten zijn als de Belgen in de auto: bij een zebrapad stop je ALTIJD als iemand nog maar de neiging heeft om over te steken en dat geldt ook voor fietsers.
07 feb 2016 16:49
08 feb 2016 10:30
Die blik doet niet terzake, dat ze voorrang hebben wel...denk dat de fietsers ook regelmatig 'geen blik' bij automobilsten aantreffen...oogcontact is dan het beste om te checken of ze je echt gezien hebben...Je ziet ze al aan komen, zitten vaak rechtop op de fiets en hebben die blik "ik sta in mijn recht en neem dit ook"
08 feb 2016 11:28
08 feb 2016 12:05
molen934 schreef:PTT schreef:Handen aan het stuur.
10 voor 2
08 feb 2016 12:27
08 feb 2016 12:38
MarcoB schreef:molen934 schreef:PTT schreef:Handen aan het stuur.
10 voor 2
Dat was vroegahhh
Volgens mij tegenwoordig kwart voor 3 (of kwart over 9, mag ook )
08 feb 2016 12:57
horn schreef:"Als je kan toeteren kan je ook remmen"
08 feb 2016 13:38
08 feb 2016 14:01
horn schreef:Wat vaker, terwijl je weet dat je eigenlijk voorrang hebt, mensen voorrang geven.