Verkocht!!Gaat naar Belgie.
MOD: Afgesplitst uit de rubriek Porsche Occasions Aangeboden - Zeer unieke 912 uit 1969 LWB te koop. Geel en Giftig.Over een nieuw project:
Na enige tijd zoeken is er bij mij zoontje van 10 op 30 december Acute Lymfatische Leukemie gediagnotiseerd.
Onze wereld staat volledig op zijn kop, alles wat belangrijk of leuk was is dat opeens niet meer.
Ik ga de opbrengst gebruiken om de komende 2 jaar, dat is de duur van de behandeling, minder te gaan werken. Ik heb daar nu ook niet de juiste mindset voor.
Daarnaast staan er wat unfinished projects in de garage, die kan ik wellicht opstarten als de tijd er rijp voor is.
EDIT: Tevens wil ik jullie aandacht vragen voor iets wat nu ineens in mijn persoonlijke leven heel dichtbij komt.
STAMCELDONATIE.
Ik moet toegeven dat ik er in het verleden ook nooit bij heb stilgestaan, maar er is een schreeuwend tekort aan stamceldonoren.
Stamcellen kunnen met enige voorbereiding gewoon gewonnen worden uit je bloed, dus geen enge/zware ingrepen zijn noodzakelijk.
Gaarne wil ik jullie allen een momentje vragen om de website
http://www.matchis.nl eens te bekijken en wellicht stamceldonor te worden.
Een donatie van jullie kan levens redden...het kost je alleen bloed en wat tijd.
Dank aan jullie allemaal voor alle mooie woorden en wat van jullie tijd.
Laatst bijgewerkt door
felix bahama 912 op 08 maart 2016 17:11, in totaal 4 keer bewerkt.