Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Ramble Rally 2016

28 maart 2016 17:43

Dit jaar doen we voor het eerst mee met de Ramble Rally 2016.
Zijn er forumleden die ook meedoen? of vorig jaar meegedaan hebben?

Re: Ramble Rally 2016

28 maart 2016 19:30

Ziet er erg leuk uit, kende het niet. Veel plezier!

28 maart 2016 21:18

Zou leuk zijn als je hier een verslag (met foto,s ) neer zet.
Lijkt me wel wat voor 2017
We zouden inschrijven voor de wintertrail maar die was binnen enkele dagen vol geboekt.

29 maart 2016 8:32

Yep, vorig jaar meegedaan en dit jaar weer. Vorig jaar met de 993, Team Scuderia Toro Arancione:

Afbeelding

Dit jaar met een beetje geluk de Targa, mits we hem op tijd afkrijgen, en als backup de KJN.

Er rijden aardig wat Porsches mee dit jaar, vorig jaar waren het er 4 volgens mij. Kunnen we een mooi flat 6 treintje maken dit jaar haha.

10 mei 2016 10:21

Goedemorgen!
Ben nieuw hier op het forum (nog niet voorgesteld) maar heb vorig jaar meegedaan met mijn vader en zijn S80 V8. Wij hebben toen nog de parkeergarage-opdracht gedeeld Bocaloco :D
(Aardig geluidje zat er in jullie Porsche :lol: (mijn vader heeft nog foto's op een brug gemaakt voor jullie. Is er niet van gekomen deze te sturen, of jullie op te zoeken.)
We hebben toen ontzettend genoten samen dat we zodra het kon direct twee nieuwe teams voor 2016 hebben ingeschreven.
Mijn ouders samen in de S80 en ik met een vriend in mijn S60.

Tot groot verdriet is mijn vader zeer abrupt in de nacht overleden aan een hartinfarct in september.
Mijn broertje zal nu zijn plek innemen.

Mijn vader was altijd groot fan van auto's maar durfde de stap naar een Porsche nooit te nemen. Wel diverse malen proefgereden in een 993 en 997, Nissan GT-R e.d.
Vanwege de bovenstaande gebeurtenis is het extra duidelijk geworden hoe kort het leven is en dat je er goed van moet genieten.
Daarom heeft mijn moeder een stille wens in vervulling laten gaan en besloten de Volvo in te ruilen op een 997 Targa 4S.

Daarom ook hier maar aangemeld en hopenlijk wederom een fantastische week met de rode S60 en witte Targa!

10 mei 2016 17:35

Slik. Een naar en toch ook mooi bericht.
Jeroen997 schreef:Daarom heeft mijn moeder een stille wens in vervulling laten gaan en besloten de Volvo in te ruilen op een 997 Targa 4S.

:thumleft: :res:

10 mei 2016 23:49

Zo, dat is een heftig verhaal! Ik kan me jullie en de S80 nog goed herinneren ja. Mooi dat je moeder de droom heeft waargemaakt.

Tot volgende week! :)

11 mei 2016 11:29

Bedankt en hopenlijk tot volgende week!
De 24e juni is mijn vriendin uitgerekend dus ik hoop heel erg dat dat daar alles goed gaat (en de baby niet besluit veel te vroeg te komen :) ) en het weer net zo'n mooie rit zal worden als vorig jaar! :drive:

11 mei 2016 20:12

Jeroen997, welkom we zien elkaar weet alleen niet waar :mrgreen:

Bocaloco schreef:Er rijden aardig wat Porsches mee dit jaar, vorig jaar waren het er 4 volgens mij. Kunnen we een mooi flat 6 treintje maken dit jaar haha.

Hoemeer flatsixes hoe meer vreugd :cheers: :cheers: :cheers:

01 jun 2016 13:47

Was top!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

01 jun 2016 14:12

Ja, was een waanzinnige week !

wij reden met de oudste Porsche, maar zijn weer heel teruggekomen, na 7 landen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Plaats een reactie