27 jan 2017 21:15
de Fiscalist schreef:De eerste twee jaar van een nieuwe auto is zakelijk meestal wel voordeliger, 3e jaar hangt het er een beetje om en daarna is privé meestal voordeliger aangezien de bijtelling dan hoger is dan de totale kosten.
27 jan 2017 21:20
27 jan 2017 21:20
27 jan 2017 21:36
27 jan 2017 21:58
de Fiscalist schreef:Klopt E46 330i touring...uit 2001
De 14% golf diesel was te klein geworden voor het gezin. Althans, het gezin past er wel in maar dan kan ik niet normaal meer zitten. Die kinderstoeltjes nemen echt veel ruimte in!! En de golf is dus niet zo groot
27 jan 2017 22:29
27 jan 2017 22:36
de Fiscalist schreef:Je mag de mijne wel kopen, dan haal ik een ander, misschien wel een 5 of een alpina .
27 jan 2017 22:56
27 jan 2017 23:12
ricardo964 schreef:@Horn, misschien mogelijk om dit af te splitsen in nieuw topic "Youngtimer en bijtelling" of iets dergelijks? Wil er wel meer over weten en kom het in andere topics wel eens tegen maar wil niet dit topic vervuilen...
28 jan 2017 0:38
28 jan 2017 0:46
horn schreef:Da's wat anders dan een nieuwe auto of eentje met de kop eraf. Als je het leuk vindt en je kan zakelijk gebruik maken van die youngtimer regeling: "goedkoper wordt het niet". (rij voor €45 netto per maand bijtelling mijn Jag)
28 jan 2017 1:04
28 jan 2017 7:20
Rob986 schreef:Zoveel nog? In mijn nieuwe Saab 9-5 Estate Griffin is de bijtelling € 35,- netto per maand
28 jan 2017 10:47
28 jan 2017 11:11
28 jan 2017 11:16
28 jan 2017 11:31
28 jan 2017 11:40
28 jan 2017 11:45
richard356 schreef:Hoe zit het nu eigenlijk met die bijtelling regeling. Die zou toch verdwijnen? Ik heb nu zo'n stekker ding maar daarvoor altijd youngtimers gereden.
28 jan 2017 21:27
28 jan 2017 22:31
28 jan 2017 22:39
28 jan 2017 23:03
28 jan 2017 23:11
28 jan 2017 23:20