Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

minimaal aantal posts

14 okt 2017 10:16

Hoe kan ik iets op aanbod/gevraagd plaatsen?
mod by horn - verkooplink in andermans topic verwijderd
wellicht zijn er op dit forum geïnteresseerde.

Krijg het helaas niet voor elkaar. Wellicht een rare reactie, maar iemand kan me ongetwijfeld helpen.

Alvast bedankt voor de eventuele hulp.

Re: 996 986 GT3 Center Console Delete Kit

14 okt 2017 10:26

Ik weet het antwoord niet. Maar er is volgens mij een minimum aantal berichten nodig om in deze rubriek te kunnen plaatsen.

Re: 996 986 GT3 Center Console Delete Kit

14 okt 2017 11:25

Beste Jesper. Maak een voorsteltopic aan in de daarvoor voorziene rubriek. Dan vervuil je dit verkooptopic niet . en je krijgt vast en zeker wat leuke reacties waar je dan ook weer leuk op kan reageren. Zit je zo aan de nodige posts.

Re: minimaal aantal posts

14 okt 2017 14:25

Inderdaad minimum aantal berichten nodig om iets in de categorieen 'te koop aangeboden' te kunnen plaatsen. tevens is dit forum bedoeld voor particulieren die iets te koop willen aanbieden. Niet voor mensen die zakelijk iets te verkopen hebben, een link van de officiele Porsche shop gebruiken en dan nieuwe producten voor een fractie van de prijs aanbieden. Dergelijke kofferbak handel is hier niet gewenst. :salut:

14 okt 2017 15:03

Mijn excuses, was niet de bedoeling iets te doen waar het forum niet voor gebruikt dient te worden. Ik dacht dat er wellicht geïnteresseerde zouden zijn die ik blij zou kunnen maken. Daarbij ben ik wel gewoon een particulier.

14 okt 2017 15:19

De Particulier die in zijn advertentie schreef:Staffelkorting bij grotere afname.

Dat valt bij mij niet onder iets verkopen dat je niet meer gebruikt. Maar onder commerciële handel. Vandaar. Is ook niks aan de hand, alleen willen we dat hier niet. Excuses derhalve helemaal niet nodig. :salut:
Denk ook dat er hier zeker geïnteresseerden zijn die een OEM Porsche paraplu van € 81,05 voor € 27,50 willen kopen. Maar niet op deze manier.

14 okt 2017 15:27

Bedankt voor de toelichting. Die ik uiteraard volkomen begrijp. Wilde me toch excuseren omdat ik het vervelend vindt dat ik iets deed wat niet gewenst was.

14 okt 2017 17:52

Jij komt er wel, iig geval welkom alhier. :wink:

14 okt 2017 18:31

dankjewel ! Zal me vanaf nu goed gedragen.
Plaats een reactie