Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Virtual racing op Ziggo?

22 maart 2020 22:40

Is dat de toekomst? Virtuall F1??? Dat wordt nu op ZIGGO Sport uitgezonden! Getverdemme! Het is toch een beetje naaien zonder neuken (mag je dat hier zeggen?), maar dat vindt ik al van een EV, dus mijn mening is niet steekhoudend. Maar ik snap dat heel veel mannen, snakken naar een rubber vrouw. Dan kan dit er ook nog wel bij....

En wat me dan nog het meest tegenvalt: maak er dan een V10 of V12 geluid bij, dan is het nog een beetje aan te horen :mrgreen:

Nou, vooruit dan, een V8 mag ook nog.

Re: Virtual racing op Ziggo?

22 maart 2020 23:28

Inderdaad erg zaaddodend. Heb het 3 minuten volgehouden.

23 maart 2020 0:03

Vond t er wel heel erg virtueel uitzien, leek wel of de auto's boven t asfalt zweven.
En dan ook nog de raceduur gehalveerd ivm technische problemen...geen goede reclame

23 maart 2020 9:22

Niet eens aangezet... puur vanwege het feit dat er geen geluid is en het voor mij niet F1 is.

... misschien moet ik er nog aan wennen aan al die ev's en zo, maar voorlopig wil ik dat nog even niet.

23 maart 2020 9:51

Ik kijk maar naar herhalingen van oude(re) GP’s. Gisteren de inhaal tutorial van Max in Brazilie. Leuk om weer eens te zien. Zou ik normaal de tijd niet voor nemen.

23 maart 2020 12:04

horn schreef:Ik kijk maar naar herhalingen van oude(re) GP’s.

Via welk medium?

23 maart 2020 14:06

Ik kijk meestal via YouTube.

De race welke Ziggo gisteravond uit heeft gezonden was ook niet om aan te zien. Indien men schade rijdt dan heeft dit geen gevolgen.

Als het goed is rijdt Max vanavond weer bij "Real Racers Never Quit". Deze kun je vanaf 21 uur hier volgen: https://www.youtube.com/user/teamredlinesim
Ook niet veel geluid en soms ook problemen met de verbinding maar schade is schade.
Plaats een reactie