De resultaten van mijn testprint van gisteren. Het model ziet er gehavend uit (is hij ook) want de supports wilde niet lekker loskomen. Ik kan daar de volgende keer rustig wat minder van plaatsen, want ik had er echt wel wat te veel
Maar het ging mij vooral om het spotten van foutjes in mijn tekening, eerst even wat foto's
Doordat de body hier en daar gebroken is, heb ik wel meteen een hint waar de dikte te dun is. Ook de volledige zijkant is gewoon wat te dun, ook al is die voor 99% goed geprint.
De louvres zijn eigenlijk wel prima, alleen moet ik daar heel voorzichtig zijn met de supports verwijderen.
Het gedeelte boven de luchtinlaat tussen de A-stijlen is ook vreselijk dun, dus die ga ik uit voorzorg dikker maken.
Tot slot de rand onder de achterkant van de auto mag wat forser, zodat die wat meer zichtbaar wordt.
Al met al ben ik zeer zeer tevreden en met een uurtje of 2 zou alles aangepakt moeten zijn.
Dan wil ik ook de asymetrische zaken toevoegen en een 2e print doen. Ik heb voorzichtige hoop dat die eigenlijk wel modelbouw waardig gaat zijn.
En de verf heb ik ook al binnen...
Maar voordat het zo ver is, is er nog een lange weg te gaan. Ik wil graag een keer mee doen met de modelbouwwedstrijd van de Scale Modeling Challenge in oktober (
https://www.scalemodelchallenge.com/) Dat klinkt nog ver weg, maar ik verwacht niet weer binnen een paar weken een model af te hebben. Dus daarvoor ga ik deze bouwen; een gewone bouwdoos, maar ik ga wel de bekende extra's toevoegen.
en ook met de juiste verf