Geïnteresseerd als ik ben in bijzondere automobielen, altijd op zoek naar compromissen, in navolging van het Donkervoort topic, hier istie dan:
…..het Morgan topic!Nog nooit in gereden, maar wel degelijk heeft dit vehikel mijn aandacht. Waarom? If you know, you know! Als je op het punt staat als particulier een EV aan te schaffen, dan heeft het geen zin om je hier verder in te verdiepen. Ga weg, verdoe je tijd hier niet
Behoud van waarden, en ohhhhh wat is dat chroom mooi! Werkelijk geen één automerk of craftsman die de moeite nog neemt om in auto een stukje kunst of handwerk te verwerken….je kan niet anders dan dat waarderen. De nieuwe auto’s moeten simpel, strak, snufjes, automatisch en vooral voordelig in elkaar gezet worden.
Smaken verschillen, een Morgan is niet echt mooi, een Donkervoort ook niet echt, je moet er van houden of het concept kunnen waarderen, maar wat er momenteel van de lopende banden afrolt is al helemáál niet ‘mooi’! Waar is de autoromantiek gebleven? Nou hier!!!
Leuk? Dat zeer zeker! Van A naar B met vlinders in je buik? Jaaaaaaaa!
In het volgende filmpje wordt gelukzaligheid op de best mogelijke wijze uitgebeeld. Kijk en geniet. Daar kan de fa. Donkervoort nog wat van leren!
(En ja, dat kan ik weten, want dat heeft ze al wat klanten gekost…..waar ik dan weer van profiteerde
)
https://youtu.be/JbRx_NGnzUA?si=4c4ngPAfBuOwRMo9Wil ik er één? Weet ik nog niet……er is nog zoveel ander moois! Maar wel zeker waard om op dit forum niet aan de aandacht te laten ontsnappen