Anne 2.7 schreef:De achterraampjes zien er wat klein uit. Optisch bedrog?
Dat durf ik eigenlijk nog niet te zeggen.
Dit is een afbeelding van het eindresultaat van de maker van het 3D bestand zelf.

In de tussentijd heb ik in mijn hobbyruimte een nieuw bureau gemaakt. (zelf gebouwd), maar dat koste me mijn toch al spaarse modelbouw uren. Afijn, terug naar de Porsche.
Het ik heb de zijpanelen via de hoedenplank vast gezet. Zo krijg ik een beetje stevigheid in de losse onderdelen. Het zit nog niet vast op de bodem, omdat ik dan wat makkelijker alles kan afwerken.

De binnenkanten van de wielkasten zijn trouwens mega dun en fragiel. 2 waren er gebroken bij het loshalen van de support. Een derde beschadidge tijdens het schuren. Op zich ook wel weer makkelijk te reparen met 0.5mm styreen.
Daarna de body een dun laagje primer gegeven om oneffenheden te spotten. De meeste had ik al gezien.

Zo is op beide flanken een printlijn zichtbaar. Ik kan niet verklaren waar die vandaan komt, maar het is super makkelijk op te lossen.

Iets meer werk op de kofferdeksel en bij de koplampen. Ook is er een klein gaatje in het kofferdeksel ontstaan. Ook heel bijzonder, want de wanden van de body zijn echt wel dik genoeg.

Dus... een bakje water erbij en we gaan weer door met nat schuren.