Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

porsche ombouwkinderen te koop

07 okt 2005 21:59

bouw nu je kinderen om tot Porsche ! :D

-Vanaf oktober leveren wij ook alle polyester onderdelen en ombouwkids aan interessante prijzen en degelijke kwaliteit-

voor de geïntresseerden, meer info op :
http://auto.2dehands.be/markt/auto_be/porsche/6457930-voor-al-uw-porsche-2dehandsonderdelen-fg.html?auto_carros=2_2&start=150

(en zeg nu niet : tis weer een Belg...... :twisted: )

07 okt 2005 22:07

ombouwkids.... kleine Kelly's? :roll: :wink:

08 okt 2005 10:37

Afbeelding schreef:
Nope das mijn werk

08 okt 2005 12:11

Kinderen of Porsches, het wordt altijd ombouwkitsch.

08 okt 2005 14:14

Het is wel raar , maar als ik de combinatie ombouwen en kinderen samen hoor moet ik automatisch aan deze man (???) denken :?

10 okt 2005 19:09

911-lover schreef:..... als ik de combinatie ombouwen en kinderen samen hoor moet ik automatisch aan deze man (???) denken :?

:? ..... Hoe was het ook alweer :?: ..... :idea: Onschuldig tot het tegendeel bewezen is :!:
Persoonlijk denk ik niet dat het kind-in-het-lichaam-van-een-volwassene verkeerde dingen heeft gedaan en/of bedoelingen heeft gehad. Wel dat het een gemakkelijk slachtoffer voor sensatie is. :|

10 okt 2005 19:15

EriC4C schreef:Persoonlijk denk ik niet dat het kind-in-het-lichaam-van-een-volwassene verkeerde dingen heeft gedaan en/of bedoelingen heeft gehad.

Dus jouw Thijmen en Mirthe mogen wel een nachtje op NEVERLAND overnachten :?: :wink:

EriC4C schreef:Wel dat het een gemakkelijk slachtoffer voor sensatie is. :|

Eens ..... maar dan nog denk ik dat die Gozert best weleens een goeie psychiater kan gebruiken :roll:

Grussen von Schiphol
Plaats een reactie