Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Motorolie gemorst, en dan?

26 okt 2005 23:04

Jongens, meisjes,

Net een litertje of 10 Total One gemorst. Wat stinkt dat jôh! Gauw de garagedeur dicht gedaan. Maar het is net of ik het in huis ook nog ruik!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

26 okt 2005 23:08

10 liter ? :shock:

dat word 10 kg kattengrit en daarna talkpoeder geloof ik

man man 10 liter :cry:

robert

26 okt 2005 23:10

Maar in Assendelft ruik je nog niks? 8)

26 okt 2005 23:18

nou als het wat warmer word (morgen of zo) dan wel denk ik

26 okt 2005 23:19

:?: Hoe heb je dat gedaan :?: Vat omgevallen en héél laat gezien ?

26 okt 2005 23:20

Chris_lbr schreef::?: Hoe heb je dat gedaan :?: Vat omgevallen en héél laat gezien ?

Tremelo, ligt zeker onder Antwerpen? :wink:

26 okt 2005 23:27

Nog steeds ja :lol:

26 okt 2005 23:48

ik gok olie ververst en de carterstop vergeten.

anton964

27 okt 2005 8:27

Dit heb ik ook eens meegemaakt, ik heb in de winter het onderhoud van de lier onder mijn, nu waren er 2 gasten afgelopen jaar die ff kwamen helpen, ik zeg doe maar even de motor olie vervangen, hadden die sukkels gewoon het carter plug vergeten :P

Maar eerst ff goed opruimen met een doek, gaat perfect daarnaast gewoon van die korrels strooien, de plaats waar het bij mijn heeft gelekt was op hout denk +/- 15 liter...

succes er mee;)

27 okt 2005 8:40

rob964.c4 schreef:en daarna talkpoeder geloof ik

Cementpoeder :idea: :wink: of remmenreiniger .... als het toch al 'ruikt' :roll:

Re: Motorolie gemorst, en dan?

27 okt 2005 9:48

Nicolò schreef:..... Maar het is net of ik het in huis ook nog ruik! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

+
Nicolò schreef:Maar in Assendelft ruik je nog niks? 8)

+
Nicolò schreef:Tremelo, ligt zeker onder Antwerpen? :wink:

Als het nou nog niet duidelijk is. :roll: :wink:

27 okt 2005 9:56

tsja ik zat me ook al te verbazen :lol:

27 okt 2005 10:12

:oops:

27 okt 2005 10:38

:idea: HOHOHOHOHO :idea:

geen cement poeder want deze rotzooi krijg je er niet meer vanaf,heb je wel een mooi cement vloertje liggen :idea: :idea:

Mocht het een betonnen vloer zijn dan is het gen enkel probleem maar bij mooie tegekltjes toch kattenbak vulling of zaagsel halen!

27 okt 2005 11:40

Ik ben het volkomen eens met de GEUS, geen cementpoeder dat werkt niet. Ik werk bij een cementfabriek, en we gebruiken van alles om olie e.d te verwijderen, maar geen cement.

Wat dan wel:
1 alle "losse" olie opvegen
2 speciale absorberende korrels (absordan) halen (wellicht kun je bij de plaatselijke garage een emmertje "lenen") geef de korrels de tijd om hun werk te doen. Met kattekorrels heb ik geen ervaring.
3 Als laatste met ontvetter de boel goed schoonmaken.
4 volgende keer beter opletten :wink:

veel succes.

Re: Motorolie gemorst, en dan?

27 okt 2005 11:45

EriC4C schreef:Als het nou nog niet duidelijk is. :roll: :wink:

:shock:

27 okt 2005 12:35

Boxy&Boraman schreef:Ik ben het volkomen eens met de GEUS, geen cementpoeder dat werkt niet. Ik werk bij een cementfabriek, en we gebruiken van alles om olie e.d te verwijderen, maar geen cement.

Toch heb ik altijd cement poeder gebruikt (of zand - maar dat wordt een beetje een bende) ... echter wel nadat ik het meeste opgeruimd had met zaagsel ...

Het idee van cement-poeder had ik van een auto-demontage bedrijf die die truuk ook altijd toepastte ...

Of hebben jullie cementpoeder dat uithard onder invloed van olie :roll: :?

Overigens de laatste jaren alleen nog maar cementpoeder gebruikt om te metselen :wink:

27 okt 2005 15:06

tja hard is een krom woord maar dat een grijze/stroperige bende word daar ben ik zeker van!!
Ben je van de olie troep af,zit je nu met cement troep :!: :?: :roll:
Plaats een reactie