Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Heftig filmpje BMW Z3 M

22 nov 2005 10:53

Redelijk heftig filmpje. Alsof ik mezelf zie rijden. :wink:

Die gast spoort toch niet helemaal (maar hij kan wel sturen).

22 nov 2005 11:00

het is ook wel een rappe z3 hoor :shock:

robert

22 nov 2005 12:04

Hoe komt het toch dat ik weer dat vreselijke natte onderbroekgevoel heb dat dit en voorop gezet spelletje is :wink:
btw wel zeer leuk om te zien ,maar ik wil niet tot de bestuurders horen waar ze dit tussen flikken.

22 nov 2005 14:16

...never underestimate a Z3 M Coupé..it's really quick!!! :D

22 nov 2005 14:38

mogen ze van geluk spreken dat er niet een auto van baan verwisselde op het moment dat zij er voorbij kwamen! brrr....

22 nov 2005 14:58

:shock: :roll: :bang: :uh:

22 nov 2005 16:59

Zelden zo'n randdebielen bezig gezien

Peter- :oops: -3.2

22 nov 2005 18:00

911-lover schreef:Hoe komt het toch dat ik weer dat vreselijke natte onderbroekgevoel heb dat dit en voorop gezet spelletje is :wink:

:D Is dat 'n algemeen beschaafde vlaamse combinatie van "een voorgevoel hebben" en "nattigheid voelen" ?? 8)

22 nov 2005 18:06

inderdaad :roll: :wink: :lol: :lol: :lol:
Jullie voelen nattigheid en wij zeggen dadelijk waar we dat voelen :cheesy:

22 nov 2005 18:54

Blijft echt een supergave auto die Z3 coupe en vooral in deze M uitvoering!!!!

22 nov 2005 20:58

Dit is afkomstig van de dvd van Ghostrider, hij rijdt op de politiemotor.

22 nov 2005 22:25

Is idd Ghostrider 4...vandaag bekeken. Zit ook een stuk bij, waarop hij, "undercover" als politiemotormuis achter een andere motor aanjaagt ; net als in het Beamer-filmpje zie je af en toe, dat hij érg veel power over heeft, wanneer hij "even" bij moet halen.
Ruig om te zien...maar net als Koen, bekroop ook bij mij de gedachte, dat het een beetje afgesproken was...

Hij rijd hier op een 285-pk turbo-motor...

22 nov 2005 22:56

Ik heb ooit eens het genoegen gehad om een dagje met een Z3 M coupe te mogen spelen en ik moet zeggen dat ik het filmpje met een big smile heb zitten bekijken. :lol:

Maar idd, tussen het overige verkeer in kan dit dus echt niet.

22 nov 2005 23:51

mooi filmpje

hele vette auto :arrow: :idea:

die 2 kunnen rijden zeg :o

23 nov 2005 0:00

Jurgen schreef:maar net als Koen, bekroop ook bij mij de gedachte, dat het een beetje afgesproken was...

Een béétje?????

Wat dacht je van die mooie camera-shots vanaf een heuveltje of vanuit de berm? Daar stond "toevallig" iemand zónder Parkinson met een professionele camera te filmen???? En stelde zijn beeldmateriaal ter beschikking.......

Overduidelijk, maar daardoor niet minder vermakelijk.

23 nov 2005 0:09

ER schreef:
Jurgen schreef:maar net als Koen, bekroop ook bij mij de gedachte, dat het een beetje afgesproken was...

Een béétje?????

Wat dacht je van die mooie camera-shots vanaf een heuveltje of vanuit de berm? Daar stond "toevallig" iemand zónder Parkinson met een professionele camera te filmen???? En stelde zijn beeldmateriaal ter beschikking.......

Overduidelijk, maar daardoor niet minder vermakelijk.

maar de andere weggebruikers waren toch geen ingehuurde figuranten... schandalig, t zal mijn 85-jarige vader mmar gebeuren dat ze hem langs links en rechts voorbijstuiven...niet goed te praten..
Plaats een reactie