Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

broodje aap verhaal of is het waar

15 dec 2005 23:29

hey er zijn er al een paar die naar mij toe zijn gekomen en zeggen hey heb je het gehoord ze hebben de porsche van james dean gevonden..
maar ik heb toch echt niets gehoord op het nieuws of op het net..
en ik ben toch echt alles af het zoeken..
vind het gewoon intresant om het te volgen maar zou het wel weten of het nu klopt denk wel dat het broodje aap is..
weten iemand van jullie mischein wat of ook wat gehoord..
gr m

15 dec 2005 23:34

Misschien hebben ze die van james dean gevonden, maar die van mij ben ik al bijna 2 weken kwijt... :cry: (staat bij de dealer...)

16 dec 2005 0:07

Wikipedia schreef:"in 1959, one last exhibit would plague the CHP, in which the 550 Spyder would spontaneously break into eleven pieces. This would mark the end of the car, as in 1960, when being returned to George Barris in Los Angeles, California, the car and the truck holding it, as well as it's driver, would mysteriously vanish. "Little Bastard" has not been seen since."

16 dec 2005 0:13

Beltar schreef:Misschien hebben ze die van james dean gevonden, maar die van mij ben ik al bijna 2 weken kwijt... :cry: (staat bij de dealer...)

ikke de mijne ook,maar hij staat al weer klaar

nu moet ik nog een keer tijd maken om haar op te halen

16 dec 2005 0:29

maar die van mij ben ik al bijna 2 weken kwijt...

Jij ook al? Ik ben hem ook al 1.5 week kwijt. Aerokitje bleek toch wat later te komen dan gepland...en de uitlaten, daar zullen we het maar niet meer over hebben. Wel meteen 30K beurt, dus daar ben ik weer vanaf.

16 dec 2005 0:37

Tja, enkele maanden geleden bood een museum een miljoen dollar voor het wrak. Wellicht ruiken een aantal mensen geld en wordt er wat "geknutseld", wellicht is de echte inderdaad weer opgedoken met het uitzicht op een leuke aanvulling van de bankrekening.

http://www.canadiandriver.com/news/050830-12.htm

16 dec 2005 1:00

Ik weet zeker dat ze 'm niet gevonden hebben, want hij staat nog steeds in m'n garage!

Ik heb 't net nog even gecheckt!

:D :lol: :D :lol:

16 dec 2005 1:18

Abcoude was het toch? Welke straat?.. :twisted: :lol:

16 dec 2005 1:48

Als het al waar zou zijn vind ik dat ze beter DEZE zouden teruggevonden hebben :evil:

16 dec 2005 1:51

Of deze... :evil:

16 dec 2005 2:04

Is die ook nog steeds niet terug gevonden.
Die is al een heel tijdje weg , dan vrees ik het ergste :?

16 dec 2005 2:24

broodje aap anders was er wel nieuws van gemaakt.

robert

16 dec 2005 7:34

Beltar schreef:Misschien hebben ze die van james dean gevonden, maar die van mij ben ik al bijna 2 weken kwijt... :cry: (staat bij de dealer...)

Blijft wel duren :wink: zijn er dan zo'n grote problemen :?:

16 dec 2005 7:38

Wat de Spyder van James Dean betreft, dat is vrij simpel.
Elke eigenaar van een Spyder, probeert een zo'n mooi mogelijke history aan zijn wagen te hangen. Hoe beter het verhaal , hoe meer de wagen waard word.
Als je zo alles volgt van de Spyders, zijn de helft van de Spyders ofwel van James Dean geweest, bevatten ze onderdelen van de wagen van James Dean, heeft hij samen geraced met de wagen van James Dean, is hij van een goede vriend geweest van James Dean, enz. Als er maar James Dean in het verhaal komt is het goed.
Nog even en een Spyder die niets met James Dean te maken heeft, is een unicum :roll: :roll:

16 dec 2005 14:50

En daardoor veel waard :wink: :lol: :lol: :lol:

16 dec 2005 14:52

Ik heb er een :D

16 dec 2005 15:33

goed jippie is 1 verkoop 2

20 dec 2005 22:32

Ik geloof er helemaal niets van....
Plaats een reactie