Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Opel of VW?

Ik heb wat meer met Opel
3
9%
Ik heb wat meer met VW
22
63%
Hmmm...met geen van beiden eigenlijk
10
29%

Totaal aantal stemmen : 35

Volkswagen stoot Opel van de troon

03 jan 2006 15:36

Volkswagen stoot Opel van de troon

Voor het eerst na 37 jaar is niet Opel het meest verkochte merk van Nederland, maar Volkswagen! Zie hier het hele bericht. Dus ook goed nieuws voor Porsche AG als belangrijke aandeelhouder! Vandaar ook mijn plaatsing in het topic Porsche-gerelateerde zaken :wink:

Afbeelding Afbeelding

Polletje toegevoegd.
Laatst bijgewerkt door MS964 op 03 jan 2006 15:50, in totaal 1 keer bewerkt.

03 jan 2006 15:44

Ben nooit Opel fan geweest, en zal dat ook niet worden, rij VW en P, terwijl mijn vrouw in een opel garage werkt............. 8)

03 jan 2006 15:45

Boxy&Boraman schreef:Ben nooit Opel fan geweest, en zal dat ook niet worden, rij VW en P, terwijl mijn vrouw in een opel garage werkt............. 8)

verstandige vrouw :wink:

03 jan 2006 15:52

Ja he, eentje die werkt......... 8)

03 jan 2006 16:04

Jaja.

En wie had er ook alweer een mooi belang in VW gekocht?................juist ja ons merkie.

03 jan 2006 16:05

kan moeilijk zeggen dat ik meer voor Opel voel, want ik rijd een Volkswagen en mijn man een Seat. :lol:

03 jan 2006 16:09

Zelfde hier, lease tuut is een Passat! Niet erg spannend, maar wel ruim, stevig en betrouwbaar....Scheur :roll: vrijdagsavond altijd naar huis om de 993 te pakken!

03 jan 2006 16:29

..ik vind "Opel" en "troon" nogal een contradictie :oops: ...heb het nooit voor Opel gehad en dat zal nooit veranderen..er stroomt nu eenmaal wat VW bloed door m'n aderen... :D

Wel blij te horen dat VW het leiderschap heeft overgenomen in NL!

03 jan 2006 16:52

Met een beetje pech zal Opel nooit meer Opel zijn (in ieder geval zoals we dat kennen). GM balanceert immers op het randje.

03 jan 2006 17:40

Altijd VW gereden (zakelijk). Erg tevreden. Één keer een uitstapje gemaakt naar Opel. Slecht bevallen. Deze maand opnieuw een uitstapje (naar BMW). Dus straks volledig RWD! :wink:
Laatst bijgewerkt door MarkS op 03 jan 2006 17:46, in totaal 1 keer bewerkt.

03 jan 2006 17:43

Heb zelf wel wat met VW, alhoewel ik er nooit één heb gehad. Dus puur op uiterlijk. Opel vind ik in zijn algemeenheid een wat oubollige, truttige en burgerlijke uitstraling hebben.

Ik ben overigens niet echt kapot van het uiterlijk van de nieuwe Passat, die me in het verleden wél altijd kon bekoren... :roll:

03 jan 2006 17:48

Het kon niet uitblijven. Al jarenlang zet Opel in december nog veel auto's op kenteken om de koppositie vast te blijven houden (vond men belangrijk voor het imago). Maar het geld daarvoor is kennelijk op...

03 jan 2006 17:48

MS964 schreef:Heb zelf wel wat met VW, alhoewel ik er nooit één heb gehad. Dus puur op uiterlijk. Opel vind ik in zijn algemeenheid een wat oubollige, truttige en burgerlijke uitstraling hebben.

Ik ben overigens niet echt kapot van het uiterlijk van de nieuwe Passat, die me in het verleden wél altijd kon bekoren... :roll:

Kan wel zeggen dat ik ook iets met VW heb. Maar het nieuwe "design" is niet mijn smaak (vooral de voorkant). De audi's staat het overigens wel beter maar daar ben ik dan weer minder enthousiast over de achterkant (A4). Ach, smaken verschillen.

03 jan 2006 18:00

Eén van mijn eerste autootjes was een B-Kadett. Vele auto's later heb ik een Golf IV gehad. Van beide auto's heb ik veel plezier gehad. Daarom heb ik niet echt een voorkeur en als die er al is dan zou het Volkswagen zijn vanwege de verwantschap met Porsche.

03 jan 2006 18:46

Beiden oubollig.

03 jan 2006 20:56

mijn vriendin rijd een vw golf en dat is een prima auto nu met 140 000 op de teller nog even en de porsche haalt die in.
Ik merk dat we steeds vaker de p nemen inplaats van de vw.

robert

03 jan 2006 21:42

Buiten de Porsche(s) is alles 4 keer niks :wink:

03 jan 2006 21:48

LET OP TOYOTA IS BINNEN 4 JAAR DE NUMMER 1 !!!! :D

03 jan 2006 21:52

Heb meer met VW.Ik heb de indruk dat VW meer een kwaliteitsprodukt is.Opel heeft daar een steekje laten vallen.
Daarom zijn tweedehands Opels niet duur,in vergelijking met VW.
Rijdt nu met een Kadett Station die heeft gediend als bouwauto/verhuisauto.Gekocht voor 350 euro.Probeer voor 350 euro maar eens een fatsoenlijke Golf te scoren..........
Lukt gewoon niet !
Oh ja,de 944 is er ook nog..........

03 jan 2006 22:00

een goede zoeker vindt alles :wink:

03 jan 2006 23:15

Valentijn schreef:LET OP TOYOTA IS BINNEN 4 JAAR DE NUMMER 1 !!!! :D

Durf je daar ook geld op te zetten?

03 jan 2006 23:34

Om onnodige discussies te voorkomen zal ik mij hier maar buiten houden :wink:

-Ja , Koentje heeft leren zwijgen-

04 jan 2006 0:22

911-lover schreef:Om onnodige discussies te voorkomen zal ik mij hier maar buiten houden :wink:

-Ja , Koentje heeft leren zwijgen-

en juist nu hoef je het niet kenbaar te maken en weet iedereen je vookeur (passie) wel. :wink: 8)

:puker: opelpower (geintje)

04 jan 2006 0:27

rob964C4 schreef:en juist nu hoef je het niet kenbaar te maken en weet iedereen je vookeur (passie) wel. :wink: 8)

Dat is Afbeelding :wink: :lol: :lol: :lol:

05 jan 2006 23:36

Goed zo mensen, hou het gezellig, want zo gaat er WEER een topic naar de eeuwige jachtvelden!

Kom op zeg, breng een beetje respect voor elkaar op, en denk eens een paar keer na voor je iets post.

Topic (helaas) gesloten!
Gesloten onderwerp